Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 21:47 
 

Artiest: Ryfle & Noisecult

Track(s): Mysterious Rendez-Vous

Sample/video:


@3:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 01:04 
 

Klinkt dik! De mannen van Noisecult komen er wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict

melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 18:33 
 

Citaat:
Ryfle & Noisecult @ Wasted Festival

Tracklist:
1. DBSTF - Rockin' Ur Loopmachine
2. Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers RMX)
3. Wildstylez - A Complex Situation
4. Noisecult & Ryfle - Our Dream
5. Bass Modulators - Leave The World
6. Wildstylez & Atmozfears - What It's Like
7. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
8. Headhunterz - Psychedelic
9. F8trix - Flavaa
10. DBSTF - Take Me There
11. Ryfle & Noisecult - Tree Of Life
12. Noisecontrollers - So High
13. Scope DJ - A New Beginning (Rebirth 2013 Anthem)
14. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
15. Ryfle & Noisecult - Mysterious Rendez-Vous
16. Wildstylez - I See Stars
17. Bass Modulators - I Want Your Love
18. Noisecult - Lost To The Beat
19. Tuneboy & MC D - I'm Bulletbroof
20. Wildstylez - Forever
21. Noisecult feat. MC Nolz - World Is Mine
22. Coonen & Scope DJ - Travelling
23. Noisecontrollers - Astral
24. Alpha² - Let It Go
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:26 
 



@3:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 20:22 
 
Hardtraxxer

stijltje van noisecult doet me altijd denken aan de oude DBSTF platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 22:41 
 
Hardtraxx Addict

Nu die in HQ is helemaal verkocht! Wat een melodie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:53 
 

Skyscraper schreef:
stijltje van noisecult doet me altijd denken aan de oude DBSTF platen.


Weet precies wat je bedoelt ja :P
Heer-lijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redelijk gave melodie indd, al had dat laatste huppeltje erin wel weggelaten kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:$ heerlijke melodie!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Standaard melodie, standaard plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:40 
 

Wat meer aan de sounds werken, en het is dikke potentie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
stijltje van noisecult doet me altijd denken aan de oude DBSTF platen.

Ja inderdaad. Totaal niet erg als je het mij vraagt!!

stefaneke schreef:
De mannen van Noisecult komen er wel!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:09 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is wel toffer als three of life, gewoon super leuk dit! Deze mannen komen er wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks