Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Artiest: Ruffneck & Miss Twilight

Track(s): No Turning Back (The Machine Remix )

Sample/video:

View on YouTube
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
klinkt heel dik!
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
klink inderdaad heel lekker! :love:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Echt een heel veelzijdige producer deze man.
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Dakpan wrote:Echt een heel veelzijdige producer deze man.
Ja dat kun je wel zeggen!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Dakpan wrote:Echt een heel veelzijdige producer deze man.
idd heel erg veelzijdig:)...is er trouwens als wat bekent over deze remix want die is erook al weer best een tijdje :oh:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
klinkt aardig goed
Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Oct 2011
Klinkt zeker wel goed ! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Hij gaat wel naar de uithoeken van zijn straatje/stijltje, vind hem niet echt gevarieerd in stijl. Maar dat is wel logisch, na een tijdje ga je stijltje niet meer zo snel veranderen.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Heel vet, maar vind het niet echt een machine track, daarvoor is die beetje te blij.. Had het niet raar gevonden als die van Wildstylez was.

Maar hijs wel super!
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Klinkt super dik. :yay:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
nice :thumbsup:
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
En hier hoor je dan weer niemand piepen dat de break veel te lang is, standaart track is, of veel te blij en trancy is. Alleen maar omdat het The Machine is.

Los van dat vind ik het een prima track hoor :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
The Viking wrote:En hier hoor je dan weer niemand piepen dat de break veel te lang is, standaart track is, of veel te blij en trancy is. Alleen maar omdat het The Machine is.

De break duurt dan ook maar 45 seconden, waarvan 25 seconden de melodie al gewoon is. Vergelijk dat eens met Live the Moment waar er bijna 2 minuten zang in zit.
Hardtraxxer
last seen Oct 2020
Jolle wrote:
The Viking wrote:En hier hoor je dan weer niemand piepen dat de break veel te lang is, standaart track is, of veel te blij en trancy is. Alleen maar omdat het The Machine is.

De break duurt dan ook maar 45 seconden, waarvan 25 seconden de melodie al gewoon is. Vergelijk dat eens met Live the Moment waar er bijna 2 minuten zang in zit.
Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik hea ;) Bedoel ik vind het juist wel wat hebben zon break. Zeker op grote feesten :thumbup: Maar het gaat mij gewoon even om het feit dat de meeste hier breaks, trancy melodieen of vrolijke deuntjes van Headhunterz, Frontliner, Noisecontrollers, Wildstylez enz. helemaal afzeiken. Als iemand zoals THe Machine of iemand anders van de wat duistere kant dan eens een meer melodisch nummer maakt is het opeens geweldig. :') Het is het 1 of het ander he ;)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
The Viking wrote: Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik hea ;) Bedoel ik vind het juist wel wat hebben zon break. Zeker op grote feesten :thumbup: Maar het gaat mij gewoon even om het feit dat de meeste hier breaks, trancy melodieen of vrolijke deuntjes van Headhunterz, Frontliner, Noisecontrollers, Wildstylez enz. helemaal afzeiken. Als iemand zoals THe Machine of iemand anders van de wat duistere kant dan eens een meer melodisch nummer maakt is het opeens geweldig. :') Het is het 1 of het ander he ;)
Helemaal afzeiken?

Wat klets je nou uit je nek man, weet niet of je blind ben maar de nummers van Wildstylez en Noisecontrollers worden de hemel ingeprezen door bijna t hele forum en de Discorecord E.P wordt ook goed ontvangen. Zelfs de 2 nieuwe HHz nummers worden over het algemeen goed gevonden.
Hardtraxxer
last seen Oct 2020
Dakpan wrote:
The Viking wrote: Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik hea ;) Bedoel ik vind het juist wel wat hebben zon break. Zeker op grote feesten :thumbup: Maar het gaat mij gewoon even om het feit dat de meeste hier breaks, trancy melodieen of vrolijke deuntjes van Headhunterz, Frontliner, Noisecontrollers, Wildstylez enz. helemaal afzeiken. Als iemand zoals THe Machine of iemand anders van de wat duistere kant dan eens een meer melodisch nummer maakt is het opeens geweldig. :') Het is het 1 of het ander he ;)
Helemaal afzeiken?

Wat klets je nou uit je nek man, weet niet of je blind ben maar de nummers van Wildstylez en Noisecontrollers worden de hemel ingeprezen door bijna t hele forum en de Discorecord E.P wordt ook goed ontvangen. Zelfs de 2 nieuwe HHz nummers worden over het algemeen goed gevonden.
Ja dat laatste paar tracks over het algemeen wel ja maar dat is weleens anders geweest en dan bedoel ik niet eens lang terug ;) Mensen die ik bedoel voelen zich waarschijnlijk wel aangesproken
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Dat komt gewoon omdat toen nummers keihard zuigen, en nu niet meer...
Probeer hier geen punt te maken, je kletst maar wat. Dezelfde mensen die denken dat B-Front hier een carte blanche heeft terwijl er ook platen van hem minder worden ontvangen.
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Klinkt goed hoor!
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Had een DBSTF plaat kunnen zijn

Alleen weet The Machine wél hoe hij kicks moet maken, dat maakt een plaat meteen een stuk beter :P

Toch ben ik nog niet overtuigd.
M
Hardtraxxer
268 posts member since 2010
last seen Jun 2014
zeker niet slecht maar geef mij maar de hardcore edit ze.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Laten we deze maar eens een bumb geven aangezien deze nog uit gaat komen. :thumbup:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Tel wrote:Laten we deze maar eens een bumb geven aangezien deze nog uit gaat komen. :thumbup:
deze komt op Sys-X 020 samen met de high voltage remix, getwitterd door High voltage :thumbup:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Kan der niet veel uit opmaken. Klinkt wel aardig, maar denk dat ik liever het orgineel gewoon heb!
D
Hardtraxxer
110 posts member since 2011
last seen Nov 2012
beetje de sfeer van lucid dreams das wel vet :bomb: