Artiest: Ruffneck & Miss Twilight
Track(s): No Turning Back (The Machine Remix )
Sample/video:
View on YouTube
Track(s): No Turning Back (The Machine Remix )
Sample/video:
View on YouTube
Ja dat kun je wel zeggen!Dakpan wrote:Echt een heel veelzijdige producer deze man.
idd heel erg veelzijdig:)...is er trouwens als wat bekent over deze remix want die is erook al weer best een tijdjeDakpan wrote:Echt een heel veelzijdige producer deze man.
De break duurt dan ook maar 45 seconden, waarvan 25 seconden de melodie al gewoon is. Vergelijk dat eens met Live the Moment waar er bijna 2 minuten zang in zit.The Viking wrote:En hier hoor je dan weer niemand piepen dat de break veel te lang is, standaart track is, of veel te blij en trancy is. Alleen maar omdat het The Machine is.
Los van dat vind ik het een prima track hoor
Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik heaJolle wrote:De break duurt dan ook maar 45 seconden, waarvan 25 seconden de melodie al gewoon is. Vergelijk dat eens met Live the Moment waar er bijna 2 minuten zang in zit.The Viking wrote:En hier hoor je dan weer niemand piepen dat de break veel te lang is, standaart track is, of veel te blij en trancy is. Alleen maar omdat het The Machine is.
Los van dat vind ik het een prima track hoor
Helemaal afzeiken?The Viking wrote: Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik heaBedoel ik vind het juist wel wat hebben zon break. Zeker op grote feesten
Maar het gaat mij gewoon even om het feit dat de meeste hier breaks, trancy melodieen of vrolijke deuntjes van Headhunterz, Frontliner, Noisecontrollers, Wildstylez enz. helemaal afzeiken. Als iemand zoals THe Machine of iemand anders van de wat duistere kant dan eens een meer melodisch nummer maakt is het opeens geweldig. :') Het is het 1 of het ander he
Ja dat laatste paar tracks over het algemeen wel ja maar dat is weleens anders geweest en dan bedoel ik niet eens lang terugDakpan wrote:Helemaal afzeiken?The Viking wrote: Ja dat is dan ook weer een uitzondering natuurlijk maar de gemiddelde breaks bedoel ik heaBedoel ik vind het juist wel wat hebben zon break. Zeker op grote feesten
Maar het gaat mij gewoon even om het feit dat de meeste hier breaks, trancy melodieen of vrolijke deuntjes van Headhunterz, Frontliner, Noisecontrollers, Wildstylez enz. helemaal afzeiken. Als iemand zoals THe Machine of iemand anders van de wat duistere kant dan eens een meer melodisch nummer maakt is het opeens geweldig. :') Het is het 1 of het ander he
Wat klets je nou uit je nek man, weet niet of je blind ben maar de nummers van Wildstylez en Noisecontrollers worden de hemel ingeprezen door bijna t hele forum en de Discorecord E.P wordt ook goed ontvangen. Zelfs de 2 nieuwe HHz nummers worden over het algemeen goed gevonden.
deze komt op Sys-X 020 samen met de high voltage remix, getwitterd door High voltageTel wrote:Laten we deze maar eens een bumb geven aangezien deze nog uit gaat komen.