Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:03 
 
Hardtraxx Elite

Kick lijkt op die van Ran-D, melodie lijkt op een freqz melodie, koren en sfeer lijkt op bfront en ik hoor snares voor de climax van Adaro. Maar ik kan er ook volledig naastzitten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Als ik het goed hoor een melodie met een waanzinige break van Tiesto gekopieerd

Lol, maak er maar Mozart van. ;) Requiem dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2016 07:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ooit nog iets mee gebeurd?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks