Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Frontliner

Track(s): Children

Sample/video:

Bron: Mixcloud
Laatste track
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit een flinke portie drive in. Ik vind hem vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel idee zeg! Kuch kuch Degos & Re-Don Hoe hard ik ook mijn best heb gedaan om dit kut te vinden van te voren, moet ik toch eerlijk toegeven dat dit gewoon lekker klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft de melodie ook prima "opgevuld", leuk gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 11:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Origineel idee zeg! Kuch kuch Degos & Re-Don Hoe hard ik ook mijn best heb gedaan om dit kut te vinden van te voren, moet ik toch eerlijk toegeven dat dit gewoon lekker klinkt.


Ja van Degos & Re-Done was het wel origineel natuurlijk, zij zijn de eerste ooit die hier een bootleg van hebben gemaakt.

OT: Vind hier geen moer aan. De synth verpest het voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
ThaBomba. schreef:
Origineel idee zeg! Kuch kuch Degos & Re-Don Hoe hard ik ook mijn best heb gedaan om dit kut te vinden van te voren, moet ik toch eerlijk toegeven dat dit gewoon lekker klinkt.


Ja van Degos & Re-Done was het wel origineel natuurlijk, zij zijn de eerste ooit die hier een bootleg van hebben gemaakt.

OT: Vind hier geen moer aan. De synth verpest het voor mij.


Van Degos & Re-Done was het inderdaad een origineler idee dan van Frontliner. Het origineel is al 20+ jaar oud en opeens moet je deze classic ook maar gaan remixen, 3 tellen nadat een ander dit binnen de zelfde scene ook heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
fflkkr schreef:
ThaBomba. schreef:
Origineel idee zeg! Kuch kuch Degos & Re-Don Hoe hard ik ook mijn best heb gedaan om dit kut te vinden van te voren, moet ik toch eerlijk toegeven dat dit gewoon lekker klinkt.


Ja van Degos & Re-Done was het wel origineel natuurlijk, zij zijn de eerste ooit die hier een bootleg van hebben gemaakt.

OT: Vind hier geen moer aan. De synth verpest het voor mij.


Van Degos & Re-Done was het inderdaad een origineler idee dan van Frontliner. Het origineel is al 20+ jaar oud en opeens moet je deze classic ook maar gaan remixen, 3 tellen nadat een ander dit binnen de zelfde scene ook heeft gedaan.

Deze plaat word aan de lopende band geremixt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
nadat een ander dit binnen de zelfde scene ook heeft gedaan.


Snap je punt, de scene is echter niet meer zo klein als dat het enkele jaren terug nog was. Zal mij niks verbazen als het Frontliner compleet ontgaan is dat Degos & Re-Done hier een bootleg van hebben gemaakt. Nou is Frontliner hier misschien niet echt een goed voorbeeld voor, omdat ik ook niet het idee heb dat hij de scene nog echt goed volgt.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks