Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Riiho

Track(s): .890

Sample/video:

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 17:58 
 
Hardtraxxer

27:15 tot 28:03 is D-Mind - Red Death.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zwollie95 schreef:
27:15 tot 28:03 is D-Mind - Red Death.

Je hebt gelijk, dacht al bij mezelf: Riiho met nieuwe sounds? :P

Al moet ik zeggen dat ik deze wel vette invloeden heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 10:00 
 

Socializerz schreef:
Wat een veels te dikke plaat dit :bomb: riiho + 1000000


Nice one :lol:

OT: Damn wat klinkt dit slecht :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan zeggen wat je wil, maar veel tracks zitten technisch volgens mij wel goed in elkaar. Redelijk wat elementen, ook stukjes van andere genres (zoals de track begint met iets Noisia - Machine Gun achtigs, heel vet gedaan). Tracks bevatten aardig wat drive en ik vind die snares tof gedaan in die laatste 4 bars van een blok. Deze keer gelukkig niet van die overdreven gil screeches, maar heerlijk lage vage screeches, wel weer in die standaard maat van ze helaas. Kicks missen helaas wel nog steeds een hoop laag, jammer, want de sound van die kick vind ik wel lekker. Deze gasten (met Digital Mindz) kunnen echt wel produceren (en voor mij gevoel wel gevarieerder dan andere nieuwkomers van afgelopen jaar). In ieder geval, voor mij is het een kwestie van de kinderziektes eruit halen en dan komt er vast wel een track van hun die ik echt geweldig ga vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 22:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deels eens met wat Rawbin zegt, het enige verschil is dat ik de kicks niet om aan te horen vind. Een andere kick en het is een prima plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit bagger zeg :/
net als al zn andere tracks zn kicks miss kracht, screech is standaard en het is de zoveelste upcoming producer die hetzelfde truckje uit haalt. Snap niet mensen niet toe zijn aan wat meer variatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede variatie in zijn kicks. Echt top. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 13:56 
 
Hardtraxxer

Vind zijn kicks wel heel erg tof. Tenminste anders dan anders. Al heeft hij nu wel heel veel tracks met dezelfde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal eens met Rawbin, is van alles aan te merken natuurlijk, maar de screech en sounds zijn best apart en klinken best vet met die industrial invloeden. Vind het eigenlijk voor het eerst écht een lekker nummer van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan het stijltje van Reverser & Ripcord. Dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste track van Riiho de Janeiro die ik best vet vind. Kicks blijven wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:56 
 

Raven schreef:
Riiho de Janeiro

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 12:41 
 

Vindt die kicks juist altijd enorm dik :bomb:. Die industrial invloeden verpesten het wel een beetje voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Eerste track van Riiho de Janeiro die ik best vet vind. Kicks blijven wat minder.


He beunhaas, jat me tekst niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 22:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze is gewoon uit op the Raw Brigade :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Deze is gewoon uit op the Raw Brigade :)

Digital release vandaag inderdaad! Zie net dat de cd vorige week al uit was ja :P SPOONLP 002.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 10:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/va-spoontech-presents-the-raw-brigade-spoonlp002-t49058.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks