Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Reverser & Ripcord

Track(s): Land Of The Lost

Sample/video:


:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje Reverser & Ripcord vs In Stasis. net als Noisecontrollers vs Pavelow een fictieve collab dus.
Interesse is zeker gewekt. Ben benieuwd wat deze heren gaan brengen in de toekoms

Hele fijne track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I like :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet! Had al gehoopt dat ze in de trend van Structured Chaos verder gingen produceren! Heel creatief en origineel binnen het genre :)

Nog één zo'n plaat en ze staan zo bovenaan mijn lijstje producers, want dit is iets wat ik al heel lang zoek in Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Zit goed in elkaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Vette shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere plaat weer hoor :woot: , hopelijk zetten ze deze lijn door want eerste release klonk ook al heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Vette shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zijn dit? Alias uit ander genre ofzo? Hele dikke tracks tot nu toe die ik heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 12:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

2 actieve GHF leden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit klinkt heerlijk :woot: lekker chaotisch maar toch vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wie zijn dit? Alias uit ander genre ofzo? Hele dikke tracks tot nu toe die ik heb gehoord.


Alias is In:Stasis maar die hebben pas 1 Dubstep nummer op Tainted Audio uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat ontzettend gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Vind alleen de kicks nog niet echt lekker klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw, dit klinkt erg vet zeg :thumbsup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks