Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 12:24 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Reverser & Ripcord

Track(s): Transmission

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben jaloers op diegene die vanavond naar Loudness gaan! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 13:53 
 
Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Ik ben jaloers op diegene die vanavond naar Loudness gaan! :drool:


Dit !!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 14:01 
 
Hardtraxx Elite

Sjeeezus... Wat klinkt dit weer goed, die vage (In Stasis) sounds zijn echt geniaal. De kicks klinken ook meer dan prima! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hoor ik shit uit Symbols? Tussen 1:03 en 1:08 als de mid beetje stopt dat lijkt verdomd veel op shit wat in Symbols zit... :huh:

Edit: Vanaf 1:03 tot break hoor ik meer dingen uit Symbols :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom heb ik me kaart verkocht :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso dat ik hun wel even ga checken vanavond. Ben ook beniewd naar hoe dat In Statis spul van hun live klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
bRt_ schreef:
Ik ben jaloers op diegene die vanavond naar Loudness gaan! :drool:


Dit !!! :P

Je hebt weinig gemist xd Achterlijke actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkerrrrr :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks