Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Retrospect

Track(s): Electric Eyes

Sample/video:

''PREVIEW TIME!!
Proud to present you the second preview of the album!
Check it out right now!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een lekker plaatje! Kicks vind ik wel wat tegenvallen persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is nou fijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 22:59 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Zeker een lekker plaatje! Kicks vind ik wel wat tegenvallen persoonlijk.


De kicks zijn niet bepaald van een niveautje Atmozfears, maar juist dat vind ik nou passen bij dit soort tracks. Heerlijk. Ben erg benieuwd naar het album en of ze dit niveau kunnen houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Jambekkiee schreef:
TSFH schreef:
Zeker een lekker plaatje! Kicks vind ik wel wat tegenvallen persoonlijk.


De kicks zijn niet bepaald van een niveautje Atmozfears, maar juist dat vind ik nou passen bij dit soort tracks. Heerlijk. Ben erg benieuwd naar het album en of ze dit niveau kunnen houden.


Precies dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2016 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie en met name de melodie in de 2e climax toch wel echt een Noisecontrollers kopie hoor. Niet qua noten, maar de stijl. Met zo een dromerig melodietje er doorheen.. Neemt niet weg dat het gewoon een fijne plaat is, al vond ik Bash toch pakkender. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind persoonlijk deze plaat lekkerder dan Bash.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje. Niks mis met de kicks naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Prima plaatje. Niks mis met de kicks naar mijn mening.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2016 23:53 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is heerlijk! Net als het gevoel bij de plaat! Maar de kick had van mij wel iets meer power gemogen.. Of in ieder geval wel wat meer punch. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Daveytl schreef:
Prima plaatje. Niks mis met de kicks naar mijn mening.


:lol:


Iemands mening belachelijk maken.. lekker bezig weer! :/

OT: Vind deze plaat nogal saai. Pakt me nergens echt. Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben naar de rest van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken die hele gasten niet maar het klinkt wel oké :) Lekkere melodie en de kick is prima. Stoort me niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 22:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat vind ik dit een verschrikkelijke kicks zeg. Slap, echt slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 22:23 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Wat vind ik dit een verschrikkelijke kicks zeg. Slap, echt slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
The Venator schreef:
Wat vind ik dit een verschrikkelijke kicks zeg. Slap, echt slap.


dit, het idee is wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JonasWolters schreef:
Ik snap het idee van de track wel.. maar het komt een beetje kwaliteit te kort op alle fronten

Dit. Ik vind er niet veel aan zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2016 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige plaat was goed te doen, deze een stuk minder. Kwalitatief inderdaad nog ondermaats
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks