Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Tracks:
Retrospect - Bash

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat! Begin doet me erg denken aan Wildstylez - Soundstorm, laat dat nou net een dijk van een plaat zijn.
Wie zijn dit verder? Hebben zij al wel eens een release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Dikke plaat! Begin doet me erg denken aan Wildstylez - Soundstorm, laat dat nou net een dijk van een plaat zijn.
Wie zijn dit verder? Hebben zij al wel eens een release?


Nee :)

is de nieuwe aanwinst van Fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2016 20:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Om het beleid maar na te streven, geen release = geen topic in deze sectie. Als de release eraan komt mag je me een PB sturen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor nou niet echt de 2005-2011 sound. Lijkt een beetje op Noisecontrollers van de afgelopen 3 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 20:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik hoor dat 'roots' gedeelte nog niet echt terug. Voor de rest vind ik de kicks niet lekker klinken, al helemaal wanneer ze zo hoog gaan in de climax. Ben wel benieuwd wat ze nog meer te bieden hebben op dat album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2016 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn plaatje zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 02:21 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik hoor nou niet echt de 2005-2011 sound. Lijkt een beetje op Noisecontrollers van de afgelopen 3 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2016 21:37 
 
Hardtraxx Addict

Melodie is echt chill.
maar die kick mag nog wel een sleutelbeurtje krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor! Luistert lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou hier een beetje een dubbel gevoel aan over. Het klinkt zeker niet slecht, maar er zit ook niet echt die oude sound in. Doordat ze dat bij de release erbij hebben gezet luister je toch op een iets andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer verplaatst. Blijkt geen losse release te komen, maar wordt onderdeel van het album. Zal het topic wel open laten ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks