Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2016 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar mij deze act in het begin erg aansprak verliest het eigenlijk nu ook al m'n interesse.. :/ Het is allemaal teveel van hetzelfde en er moet ook nog echt flink aan de kwaliteit gesleuteld worden! De ideeën zijn top alleen de uitvoering voor mij niet goed genoeg! Ik hoop dat er binnenkort echt meer kwaliteit i.p.v. kwantiteit uit de studio komt rollen :cool:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks