Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 21:32 

Hardtraxx Veteran

Artiest: Retrospect - Album Minimix 1

Track(s):

Connect
Feel The Vibe
Bash
Jump
RTRSPCT

Sample/video: http://www.facebook.com/retrospectdjs/v ... 972353275/

Bron: Retrospect
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2016 22:51 

Hardtraxxer

Stuk voor stuk leuke tracks! :thumbsup:
Ben benieuwd naar dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 12:17 

Hardtraxxer

Ik was meteen blij verrast toen ik dit gister langs hoorde komen :thumbsup: Had nog niet eerder van deze heren gehoord volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2016 16:52 

Hardtraxx Elite

Die jongens hebben echt vette ideeën als ik dat zo hoor. Dit soort hardstyle is ook echt wat ik tegenwoordig mis alleen:

JonasWolters schreef:
het schort nog wel aan kwaliteit

Benieuwd naar de tracks wanneer ze productietechnisch wat verder zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2016 15:28 

Hardtraxx Addict

JonasWolters schreef:
Leuke dingen maar het schort nog wel aan kwaliteit

Nouja, iik vind het een beetje een vreemde eend in de bijt dit. Want de lat is gigantisch hoog gelegd door de grote artiesten. Dat is inderdaad een mooi streven om te gaan. Maar voor wat deze jongens hebben geproduceerd vind ik het zeker heel goed luisterbaar (kicks mogen wel meer punch hebben imo).

Zekere als we het hebben over de 2010/11 sound waar ze naar streven vind ik het erg goed gelukt. Toen was het allemaal ook nog niet zo technisch hoogstaand als dat het nu is.

Heb nu allebei de minimixen geluisterd en ik ben blij dat er nog meer mensen streven naar deze sound.

Kwaliteit is belangrijk. Maar ik heb liever een iets minder kwalitatief sterke plaat die bepaalde emoties teweeg brengt dan iets wat technisch enorm hoogstaand is maar ontzettend saai is. Allebei is natuurlijk het beste.
Maar zeker voor de variatie van setjes van de artiesten zou het ten goede komen om niet alleen de focus op kwaliteit te leggen, maar ook op orginaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2016 16:19 

Hardtraxx Beheerder

Wat een verschrikkelijke afmix in de meeste platen, kicks staan veel te hard tov de lead. Ik sla over.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks