Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Requiem

Track(s): The Consequence

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je eindelijk je bron jongen... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt weer lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om toch nog maar even te vragen: Maakt hij dit allemaal zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 12:15 
 
Hardtraxxer

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2015 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, klinkt goed weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom komt hij dan telkens ineens met afgewerkte tracks af? Heb nog nooit een studio preview of iets van hem gezien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:03 
 
Hardtraxx Newbie

DL22 schreef:
Waarom komt hij dan telkens ineens met afgewerkte tracks af? Heb nog nooit een studio preview of iets van hem gezien...


Waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen de preview plat draait en als de afgewerkte track klaar is niemand hem meer bijzonder vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hout_Hakker schreef:
DL22 schreef:
Waarom komt hij dan telkens ineens met afgewerkte tracks af? Heb nog nooit een studio preview of iets van hem gezien...


Waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen de preview plat draait en als de afgewerkte track klaar is niemand hem meer bijzonder vind.


Zou kunnen, toch vind ik het raar. Meeste artiesten posten regelmatig een klein stukje waar ze mee bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Zou kunnen, toch vind ik het raar. Meeste artiesten posten regelmatig een klein stukje waar ze mee bezig zijn.


Eens, ik vind het ook twijfelachtig. We hebben hier echter geen bewijs voor, dus 100% zeker krijg je het niet en het maakt ook niet uit. Misschien is hij inderdaad de mannelijke Korsakoff.

Requiem komt wel met dikke tracks overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Quote van Requiem eind vorig jaar, in het topic van Collateral Damage:

Citaat:
Ja tuurlijk wil ik hier op antwoorden.
Allereerst ben ik een nieuwe naam in de scene maar
dat zegt toch niet dat ik van die datum ook begonnen ben. Ben al enkele jaren bezig ermee maar het is altijd als hobby op een laag pitje geweest.
Uiteindelijk leerde ik wat dj's kennen en stuurde wat op naar fusion toen de tijd rijp was.
Ze zagen potentie en vroegen me om langs te komen.
vanuit daar ging alles snel, zelf zette ik alles aan de kant hiervoor omdat ik het als een grote kans zag.
Ook heb ik de keer hiervoor aangegeven op technische vlakken me tips en tricks te krijgen. Waar ik me niet voor schaam en graag voor uit kom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 21:39 
 

vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het altijd zo lomp dat mensen gaan klachen als een beginnend artiest snel bekend wordt. Artifact produceert misschien ook net zo kwalitatieve goede tracks maar van iedereen gelooft wel dat hij het produceert omdat hij iets minder aandacht krijgt dan Requiem. Hij heeft al gezegd dat hij tips en tricks krijgt van Fusion, wat logisch is als label aangezien je toch je artiesten wilt zien groeien. Allemaal excuses verzienen om het niet te geloven zoals het niet posten van facebook clips, wtf man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
vind het altijd zo lomp dat mensen gaan klachen als een beginnend artiest snel bekend wordt. Artifact produceert misschien ook net zo kwalitatieve goede tracks maar van iedereen gelooft wel dat hij het produceert omdat hij iets minder aandacht krijgt dan Requiem. Hij heeft al gezegd dat hij tips en tricks krijgt van Fusion, wat logisch is als label aangezien je toch je artiesten wilt zien groeien. Allemaal excuses verzienen om het niet te geloven zoals het niet posten van facebook clips, wtf man.


Je hebt gelijk maar doe wat aan je spelling en interpunctie, verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Samen met Artifact (en Dark Pact in iets mindere mate) de interessantste upcoming raw DJ, levert nu toch weer een goede productie af :)
Hopelijk wordt deze man snel opgepikt door de grotere organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb met hem gepraat op Qapital, relaxte gozer :thumbup: Vertelde me toen dat hij nog iets van 8 projecten had klaar liggen en ze nu een voor een ging afwerking. Als ik het tenminste goed begrepen heb, was al wat later op de avond namelijk :P

Ook deze plaat is weer lekker trouwens :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 12:45 
 
Hardtraxx Addict

Weer een erg lekkere track dit! Hou wel van zijn stijltje! Vind tot nu toe al zijn tracks goed te pruimen :D ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Frijolrojo schreef:
vind het altijd zo lomp dat mensen gaan klachen als een beginnend artiest snel bekend wordt. Artifact produceert misschien ook net zo kwalitatieve goede tracks maar van iedereen gelooft wel dat hij het produceert omdat hij iets minder aandacht krijgt dan Requiem. Hij heeft al gezegd dat hij tips en tricks krijgt van Fusion, wat logisch is als label aangezien je toch je artiesten wilt zien groeien. Allemaal excuses verzienen om het niet te geloven zoals het niet posten van facebook clips, wtf man.


Je hebt gelijk maar doe wat aan je spelling en interpunctie, verdomme.


Misschien is Nederlands niet zijn moedertaal. Verdomme. Blijf van frank af :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 21:17 
 
Hardtraxx Veteran



1:23:40 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 15:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Citaat:
Check out the new track of Requiem. Soon to be released on "Rebellion EP" at Fusion Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 17:01 
 

Vet :bomb:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks