Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 12:23 
 
Artiest

Thanks voor het sharen! Titel van de track komt nog, ben ook nog niet helemaal klaar, moeten nog wat dingetjes gebeuren!

Meer info volgt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:06 
 
Hardtraxxer

Zo te horen klinkt het weer heel vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De echte overdreven krijsende screeches worden steeds vaker achterwege gelaten he! Wel positieve verandering, vind dit inderdaad al behoorlijk vet klinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 13:30 
 
Artiest

Rickzel schreef:
De echte overdreven krijsende screeches worden steeds vaker achterwege gelaten he! Wel positieve verandering, vind dit inderdaad al behoorlijk vet klinken :D


Thanks! Er is zoveel meer uit en track te halen dan een doorhaal screech!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 14:09 
 
Hardtraxx Newbie

Normaal reageer ik niet snel op een track, maar deze man verdient toch wel een dikke pluim :thumbup: De kickrolls, synths/screeches en drive van de tracks zijn dik. Survivors, Colleteral damage en Killa Hilla stuk voor stuk :bomb: . Benieuwd naar de toekomst van requiem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 11:10 
 
Hardtraxx Addict

Vind tot nu toe al de tracks van Requiem vet :thumbup:
Ben benieuwd naar een HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 11:38 
 
Artiest

Altijd die kickrolls :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2015 11:48 
 

klinkt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd +1 voor producers/dj's die reageren
Requiemartist schreef:
Er is zoveel meer uit en track te halen dan een doorhaal screech!
beetje slijmen bij het HT publiek :P
OT: weer een heerlijke plaat, lekker bezig die Requiem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2015 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha denk dat HT zichzelf teveel eer aan doet als dat iets is wat alleen hier gewaardeerd wordt :P De meeste producers beginnen zelf langzaam al in te zien dat mensen een beetje klaar zijn bij die echte lange schreeuw screeches zeg maar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:10 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:33 
 

Deze doet me dan me dan niks helaas! Dat geschreeuw door de climax is ook rete irritant :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kick in de climax :sick: Die in de intro en 2e climax is stukke beter, verder vind ik die 2e climax ook het enige interessante stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Deze doet me dan me dan niks helaas! Dat geschreeuw door de climax is ook rete irritant :x

Sluit me hier bij aan, ben totaal geen fan van schreeuwvocalen. Zowel in de climax als daarbuiten vind ik ze storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op Daylight gehoord, klonk goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan dicht toch?

hardstyle-releases/requiem-rebellion-ep-fusion261-t51202.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks