Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 22:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker



Exact een jaar geleden gestart met een nieuwe uitdaging. Nu een jaar later ga ik weer een nieuwe uitdaging aan. Veel nieuwe muziek op mijn eigen label genaamd 'Reload The System'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 23:09 
 
Hardtraxx Elite

Children of god klinkt erg leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 10:15 
 

Creating Memories en Mirrors :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Creating Memories is absurd vet. Kippenvel all over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 11:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De eerste release bevat 2 tracks: Creating Memories & Music Is The Key... Meer info volgt snel!
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt allemaal tof! Vooral benieuwd naar Mirrors
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles wat ik hier hoor is echt een sterk staaltje muziek! Beetje terug naar de basis vooral. Kippenvel melodien etc. Beetje wat Prefix & Density ook doen. Ik ben blij dat dit gewoon meer terug komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:16 
 
Hardtraxx Addict

Ik weet nog je had een half jaar geleden een track gemaakt met een vrouwelijke stem, die melodie was echt vet.
Volgens mij staat hij hier niet op. Wat is ermee gebeurd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd naar Angels of Heaven vooral :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Music Is The Key vanaf 15:25.

Goed weer van je te horen Vincent :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:


Music Is The Key vanaf 15:25.

Goed weer van je te horen Vincent :thumbsup: :thumbsup:


Classic melodie met een hele lekkere drive :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2017 23:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Ik weet nog je had een half jaar geleden een track gemaakt met een vrouwelijke stem, die melodie was echt vet.
Volgens mij staat hij hier niet op. Wat is ermee gebeurd?

Waarschijnlijk wel af maar nog niks mee gedaan.. Misschien toch maar wat mee doen weer.. !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 01:18 
 
Hardtraxx Newbie

Wow klinkt erg goed, vooral creating memories
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 13:09 
 
Hardtraxx Addict

Reloaded schreef:
Pandemonium schreef:
Ik weet nog je had een half jaar geleden een track gemaakt met een vrouwelijke stem, die melodie was echt vet.
Volgens mij staat hij hier niet op. Wat is ermee gebeurd?

Waarschijnlijk wel af maar nog niks mee gedaan.. Misschien toch maar wat mee doen weer.. !


De track heet: Voices Of Freedom

Ja die melodie is echt vet ik zei ook 1x ergens op insta van wanneer komt hij nou in de reload the system podcast :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 16:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Reloaded schreef:
Pandemonium schreef:
Ik weet nog je had een half jaar geleden een track gemaakt met een vrouwelijke stem, die melodie was echt vet.
Volgens mij staat hij hier niet op. Wat is ermee gebeurd?

Waarschijnlijk wel af maar nog niks mee gedaan.. Misschien toch maar wat mee doen weer.. !


De track heet: Voices Of Freedom

Ja die melodie is echt vet ik zei ook 1x ergens op insta van wanneer komt hij nou in de reload the system podcast :thumbsup:


Ga ik zeker afmaken! Thnx voor de tip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2017 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Geen dank! Goed om te horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 00:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/reloaded-creating-memories-rts001-t61573.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks