Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Rejecta

Track(s): TBA

Sample/video:



Bron: Oren

https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/rejecta-rise-of-rejecta-roughcd003-t66846.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Bron: Oren


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Pedaalemre schreef:
Bron: Oren


:lol:


Oh zie nu pas dat ik de link van die B-Front x MYST plaat had gepost :lol: fixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt dik!

Jammer dat je nu weer +- 8 maanden zal moeten wachten op de release
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom een plaat van hem die me totaal niet aanspreekt. Kicks die alle kanten opvliegen en het melodietje doet me erg denken aan Followers. Nee deze man heeft me nog niet echt omver kunnen blazen sinds hij er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker dit, man maakt precies wat ik mis de afgelopen jaren. Stevige kicks en fijne melodietjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al die platen van hem hebben ook dikke bak drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Nee deze man heeft me nog niet echt omver kunnen blazen sinds hij er is.


Totaal niet. Deze man is veel te overhypt. Zijn kicks zijn vooral heel erg slecht. Gewoon nog ff een jaartje under de radar moeten blijven en dan met wat betere muziek aankomen. Potentie zit er namelijk zeker in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Intervention schreef:
Nee deze man heeft me nog niet echt omver kunnen blazen sinds hij er is.


Totaal niet. Deze man is veel te overhypt. Zijn kicks zijn vooral heel erg slecht. Gewoon nog ff een jaartje under de radar moeten blijven en dan met wat betere muziek aankomen. Potentie zit er namelijk zeker in!


Haha dit slaat echt nergens op. Omdat het niet in jouw straatje ligt wil het nog niet zeggen dat het allemaal maar onterecht is. Met mij zijn er nog duizenden andere die wel zijn muziek gewoon heel vet vinden. Dus spreek lekker voor jezelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze man overhypet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 09:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Haha dit slaat echt nergens op.


Die G1ll moet je niet serieus nemen joh ;)

Hij is jaren onder de radar gebleven om aan z'n skills en sound te werken, nu is het meer dan goed genoeg, het slaat aan bij de grote namen, organisaties en het publiek, heeft een eigen stijl maar toch had hij nog langer onder de radar moeten blijven? xd Dat het je smaak niet is oké dat kan maar als iemand het goed heeft aangepakt en op het goede moment naar buiten is gekomen dan is het Rejecta wel :D

En ik ben ook echt benieuwd wat men overhypet vindt aan hem? Tell me! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 09:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind hem niet zo zeer overhyped, vind Followed, Let My Tape Rock en Deserve To Die wel vet, maar daarna wordt het wel meer het zelfde trucje, plus zijn kicks klinken behoorlijk schel imo.

Leuk, maar springt niet boven de rest uit imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
plus zijn kicks klinken behoorlijk schel imo.


Ook in de mid van Move My Body? Die vind ik namelijk echt goed.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
En ik ben ook echt benieuwd wat men overhypet vindt aan hem? Tell me! :thumbup:


Overhypet is ook maar een mening. Ik vind hem ook niet zo goed als de meesten. Ik heb eerder het idee dat hij populair is omdat Frequencerz hem veel supporten en ook dat hij vanuit het niets op Qlimax gedraaid werd. Zijn tracks vind ik ook niet echt onderscheidend. Als er Frequencerz voor had gestaan had ik het ook geloofd (de rest ook, aangezien iedereen dacht dat zijn eerste tracks uit de Qlimax set gewoon van Frequencerz waren). Maar dat dus. Verder begrijp ik de populariteit wel, vaak een aanstekelijk simpel melodietje, veel drive en een beetje kickrollen tussendoor: precies wat mensen willen. Alleen niet voor mij weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
DonnyD schreef:
En ik ben ook echt benieuwd wat men overhypet vindt aan hem? Tell me! :thumbup:


Overhypet is ook maar een mening. Ik vind hem ook niet zo goed als de meesten. Ik heb eerder het idee dat hij populair is omdat Frequencerz hem veel supporten en ook dat hij vanuit het niets op Qlimax gedraaid werd. Zijn tracks vind ik ook niet echt onderscheidend. Als er Frequencerz voor had gestaan had ik het ook geloofd (de rest ook, aangezien iedereen dacht dat zijn eerste tracks uit de Qlimax set gewoon van Frequencerz waren). Maar dat dus. Verder begrijp ik de populariteit wel, vaak een aanstekelijk simpel melodietje, veel drive en een beetje kickrollen tussendoor: precies wat mensen willen. Alleen niet voor mij weggelegd.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. En Followed is de meest irritante plaat van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind Followed ook zo irritant, geen idee waarom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:

En ik ben ook echt benieuwd wat men overhypet vindt aan hem? Tell me! :thumbup:


Chroman schreef:
Overhypet is ook maar een mening. Ik vind hem ook niet zo goed als de meesten. Ik heb eerder het idee dat hij populair is omdat Frequencerz hem veel supporten en ook dat hij vanuit het niets op Qlimax gedraaid werd. Zijn tracks vind ik ook niet echt onderscheidend. Als er Frequencerz voor had gestaan had ik het ook geloofd (de rest ook, aangezien iedereen dacht dat zijn eerste tracks uit de Qlimax set gewoon van Frequencerz waren). Maar dat dus. Verder begrijp ik de populariteit wel, vaak een aanstekelijk simpel melodietje, veel drive en een beetje kickrollen tussendoor: precies wat mensen willen. Alleen niet voor mij weggelegd.


Vind dit wel een goede uitleg.

@DonnyD Ik zeg toch ook dat er wel potentie in zit? Moet ik 'm nu de hemel in gaan prijzen terwijl ik de muziek ondermaats vind? Ik vind het nog niet goed genoeg wat hij laat horen, dus dat iedereen hem om wat dan ook de hemel in prijst vind ik overhypet ja. Je mag er ook een ander woord voor gebruiken, wat je zelf wil jongen.

TSFH schreef:
G1LL schreef:
Intervention schreef:
Nee deze man heeft me nog niet echt omver kunnen blazen sinds hij er is.


Totaal niet. Deze man is veel te overhypt. Zijn kicks zijn vooral heel erg slecht. Gewoon nog ff een jaartje under de radar moeten blijven en dan met wat betere muziek aankomen. Potentie zit er namelijk zeker in!


Haha dit slaat echt nergens op. Omdat het niet in jouw straatje ligt wil het nog niet zeggen dat het allemaal maar onterecht is. Met mij zijn er nog duizenden andere die wel zijn muziek gewoon heel vet vinden. Dus spreek lekker voor jezelf!


Ik spreek ook voor mezelf, dacht dat de meeste mensen op dit forum dat nu wel doorhebben (vooral die mensen die mij heel erg haten op dit forum) of moet ik overal ''Ik vind'' voorzetten :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
of moet ik overal ''Ik vind'' voorzetten :P xd

Ja, in deze context wel ja. Je loopt nu te verkondigen dat hij overhypet is (feit). Maar wie beslist dat in deze context? Jij dus (mening). Daarnaast, waarom zou hij nog een jaartje onder de radar moeten blijven? Als je dit vergelijkt met de kwaliteit die sommige (sommige, niet alle) andere nieuwkomers afleveren dan vind ik dit een stuk kwaliteit bevatten. Kan me ook goed voorstellen dat als je al zo lang bezig bent met produceren en telkens al die schijt van Rebelion, Malice etc. etc. hoort die op grote podia worden gespeeld, dan zelf ook wel zoiets hebt van: 'dan klinkt dat van mij toch een stuk beter, waarom zou ik het nu niet naar buiten brengen?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind deze man een baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
G1LL schreef:
of moet ik overal ''Ik vind'' voorzetten :P xd

Ja, in deze context wel ja. Je loopt nu te verkondigen dat hij overhypet is (feit). Maar wie beslist dat in deze context? Jij dus (mening). Daarnaast, waarom zou hij nog een jaartje onder de radar moeten blijven? Als je dit vergelijkt met de kwaliteit die sommige (sommige, niet alle) andere nieuwkomers afleveren dan vind ik dit een stuk kwaliteit bevatten. Kan me ook goed voorstellen dat als je al zo lang bezig bent met produceren en telkens al die schijt van Rebelion, Malice etc. etc. hoort die op grote podia worden gespeeld, dan zelf ook wel zoiets hebt van: 'dan klinkt dat van mij toch een stuk beter, waarom zou ik het nu niet naar buiten brengen?'


Tja het is een forum. Je bent hier om te discussiëren en je mening te geven over de muziek waar je zo van houd of waar je interesses heel erg liggen. Negatief of positief, kan allebei. ''Ik vind'' er voor is wellicht wat duidelijker, maar ik vind dat dat niet overal nodig is :P

Om nog terug te komen op het under de radar verhaal: IK VIND Rejecta zijn kwaliteit dus helemaal nog niet zo hoogstaand, anders had ik die reactie hierboven niet neergezet. 'T zit leuk in elkaar en dat is het ook wel. IK VIND kwaliteit ook eigenlijk het belangrijkste aan muziek, als dat hoogstaand is zul je mij er niet zo snel negatief over horen. Goed voorbeeld nu is bijvoorbeeld Phuture Noize. IK VIND zijn muziek wat hij nu maakt veel te zweverig en euforisch, maar het is zeker kwaliteit en ik snap prima dat mensen zijn muziek helemaal top vinden. Maarja wat is nou kwaliteit hé. Andere discussie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2018 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke opvolger van Followed, lijkt wel een minder hoog meezinggehalte te hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2018 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit eerste gedeelte klinkt zo simpel, maar wederom zo pakkend :worship:. Gedeelte wat daarna komt pakt me minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:13 
 
Hardtraxx Veteran



@ 22:44

Reactie van Radical op 23:25 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zeggende over de reactie van Radical, dat hele nummer doet me wel enorm denken aan een wat oudere Radical plaat (als in pre-distortion overkill platen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Reactie van Radical op 23:25 :D


Schitterend, haha xd

Dikke plaat :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks