Klinkt goed. Hopen dat de kick in HQ een beetje diepte heeft.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Zit een flinke bak drive in. Kan alleen maar mooi worden. 
Ik vind dit stijltje nog steeds zo vet. Drive, screeches en gewoon stevige kicks die niet over de top zijn, heerlijk weer 
Hier sluit ik mij bij aan. Klinkt goed.FransBezig wrote:Ik vind dit stijltje nog steeds zo vet. Drive, screeches en gewoon stevige kicks die niet over de top zijn, heerlijk weer
Ja eens, ik ken geen slechte plaat van Rejecta.FransBezig wrote:Ik vind dit stijltje nog steeds zo vet. Drive, screeches en gewoon stevige kicks die niet over de top zijn, heerlijk weer
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
Rickzel wrote:Ja eens, ik ken geen slechte plaat van Rejecta.FransBezig wrote:Ik vind dit stijltje nog steeds zo vet. Drive, screeches en gewoon stevige kicks die niet over de top zijn, heerlijk weer
eens .......
langere climax preview View on Streamable
Is dit serieus een opname van een mobiel van een youtube filmpje?Martin Waus wrote:langere climax preview View on Streamable
tjakevladze wrote:Is dit serieus een opname van een mobiel van een youtube filmpje?Martin Waus wrote:langere climax preview View on Streamable
Klik hier
@25:50. Tweede climax word hier ook gedraaid. Kan de video hier niet direct linken omdat de FB speler het kennelijk niet doet op externe websites met dit filmpje.
@25:50. Tweede climax word hier ook gedraaid. Kan de video hier niet direct linken omdat de FB speler het kennelijk niet doet op externe websites met dit filmpje.
Introkicks niet mijn ding. Al het andere klinkt goed.
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Iemand hier nog iets over gehoord, godver wat een plaat
-
KHardtraxxer
- 128 posts member since 2019
- last seen Aug 2026
Nog een laatste keer proberen te bumpen. Heb em al maanden niet meer gehoord in zijn sets