Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:26 
 
Hardtraxx Newbie

https://m.youtube.com/watch?v=8lDUVXfGN_E
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij was net ietsje eerder
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/regain-tba-t52852.html

Als je in het vervolg een youtube filmpje wil posten moet je even de S uit de httpS weghalen, dan doet ie het :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Hij was net ietsje eerder
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/regain-tba-t52852.html

Als je in het vervolg een youtube filmpje wil posten moet je even de S uit de httpS weghalen, dan doet ie het :thumbup:


En daarnaast niet de mobiele site erop zetten. Ook moet je niet vergeten om hem tussen de youtube haakjes te zetten. Tevens zou ik hem sowieso niet vanaf je telefoon erop zitten. Weetje wat, misschien is het beter als je gewoon helemaal nooit meer een topic opent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ventrue schreef:
Hij was net ietsje eerder
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/regain-tba-t52852.html

Als je in het vervolg een youtube filmpje wil posten moet je even de S uit de httpS weghalen, dan doet ie het :thumbup:


En daarnaast niet de mobiele site erop zetten. Ook moet je niet vergeten om hem tussen de youtube haakjes te zetten. Tevens zou ik hem sowieso niet vanaf je telefoon erop zitten. Weetje wat, misschien is het beter als je gewoon helemaal nooit meer een topic opent.

Jeetje Paul wat kom jij opeens agressief uit de hoek. Is het al dinsdag ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ventrue schreef:
Hij was net ietsje eerder
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/regain-tba-t52852.html

Als je in het vervolg een youtube filmpje wil posten moet je even de S uit de httpS weghalen, dan doet ie het :thumbup:


En daarnaast niet de mobiele site erop zetten. Ook moet je niet vergeten om hem tussen de youtube haakjes te zetten. Tevens zou ik hem sowieso niet vanaf je telefoon erop zitten. Weetje wat, misschien is het beter als je gewoon helemaal nooit meer een topic opent.



Niet zo zeiken, hij is nieuw. Iedereen is wss zo begonnen en wordt 1x aangesproken. Zal vast niet weer gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dicht
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks