Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Regain & Inceptum

Track(s): I Am God

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt hele dikke effecten en zieke anti! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker, benieuwd naar de hq :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Deze is met Inceptum. Anti klinkt lekker, zeg. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit het andere topic:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robbin92 schreef:
Klinkt wel lekker, benieuwd naar de hq :thumbup:



Op regain zijn facebook:
Citaat:
23.12.2013 me and Exit Mind will drop some heavy shit in Heart for Hard Radioshow! Can't wait to show you my new track Regain & Inceptum - I Am God! Be ready! :DD


Hier nog een ander LQ filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 13:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rip uit the magic show :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

Chaotische opbouw naar de vette anti is awesome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap wel dat ze iets nieuws willen proberen met die interruptie in de opbouw, maar het stoort me wel een beetje. Rest van de track vind ik erg vet klinken namelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 01:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gruwlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering jantje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Regain kan mij altijd wel bekoren! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik snap wel dat ze iets nieuws willen proberen met die interruptie in de opbouw, maar het stoort me wel een beetje. Rest van de track vind ik erg vet klinken namelijk!

Ik had 't vet gevonden als ie dr ineens inklapte na die piepjes...

Maar nu bouwt ie daarna weer verder op en is het inderdaad meer een vervelende interruptie in een al erg lange opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KUT break, zo jammer. Rest van de track is super vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 01:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die zaag screeches , Kippenvel :woot:
Regain is 1 van mn favo dj's op dit moment , wat een platen maakt die kerel de laatste tijd! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

daveyfct schreef:
die zaag screeches , Kippenvel :woot:
Regain is 1 van mn favo dj's op dit moment , wat een platen maakt die kerel de laatste tijd! :worship:


DJ? Of Producer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
daveyfct schreef:
die zaag screeches , Kippenvel :woot:
Regain is 1 van mn favo dj's op dit moment , wat een platen maakt die kerel de laatste tijd! :worship:


DJ? Of Producer :D


gewoon zeuren :thumbdown: allebij..
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks