Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:47 
 
Hardtraxxer

Artiest: Red Hot Chili Peppers

Track(s): Snow (Dj Isaac Bootleg)

Sample/video: @1:37
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is toch geen nieuwe track of ben ik mis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Is toch geen nieuwe track of ben ik mis?

Is gewoon 'DJ Isaac - On The Edge (How Long Edit)' die al jaren oud is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is Endymion vs. The Viper - How Long (DJ Isaac Remix), heeft hij jaren terug ook eens gedraaid op DefQon.

Zie http://lsdb.nl/set/22874/dj-isaac-defqo ... 06-09.html, laatste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Is gewoon 'DJ Isaac - On The Edge (How Long Edit)' die al jaren oud is :P

Nee.

Lijkt me gewoon How Long Isaac remix te zijn.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks