Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 08:50 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Rebourne & Omegatypez

Track(s): Melodic Madness

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De kicks springen weer alle kanten uit en het mist de euforische sfeer. Een pluspunt is dat de melodie wel 'leuk' is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 14:24 
 
Hardtraxx Addict

Fijne melodie. De kick klinkt ook wel aardig, maar het pitchen ligt echt niet lekker in het gehoor. Daar moet iets aan gedaan worden om het voor mij een goede plaat te maken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:45 
 
Hardtraxxer

leuke melodie maar de kicks zijn veel te slap, zit geen kracht in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele vette combi dit! Die melodie is duidelijk het werk van Rebourne, heerlijk. Alleen ben ik van beide namen niet echt een fan van de kicks, klinkt hier ook niet heel erg lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:42 
 
Hardtraxx Elite

saaie melodie :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Melodie is wel lekker, maar jezus wat een dramatische kicks. Die pitchkick klinkt echt verschrikkelijk. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Die melodie is duidelijk het werk van Rebourne, heerlijk. Alleen ben ik van beide namen niet echt een fan van de kicks, klinkt hier ook niet heel erg lekker.

Zie ook wel aspecten van Omegatypez juist, die korte stukjes tussen de melodie in zie ik bij meerdere nummers van hen ook terug.

Verder ben ik het met je eens, pitchkicks verpesten het weer compleet hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah ik hou wel van plaatjes ala Split Second :loving:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks