Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:36 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Rebourne

Track(s): Extatic

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jammer dat de vocals nog een keer gebruikt zijn in hardstyle.
De plaat zou leuk geweest zijn, maar dan zonder de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

deze plaat pakt mij niet echt. normaal vind ik dat spul van Profite/Rebourne wel lekker maar dit klinkt meer 13 in a dozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:09 
 

Talentje is het zeker, maar dit? Nee dit doet me niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 18:05 
 
Hardtraxxer

Rebourne @ FB schreef:
Omegatypez just played one of my latest tracks 'Extatic' at The Magic Show! I used vocals from the game S.W.A.T 2, also used in one of my favourite oldies Antifact - Path of Righteousness. Just to be clear, it's not a remix whatsoever ;)

Ik vind hem wel lekker wegluisteren, maar geen topper :)

Zeker nog steeds een talentje die Rebourne!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn oren bloeden van die pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:05 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Mijn oren bloeden van die pitchkicks.

Dan wil ik wel eens weten wat jou oren doen bij die pitchkicks van die nieuwe Atom & The Eretik plaat :lol:
OT: Nwaa leuk , meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

Normaal vind ik het niet zo erg dat vocals vaker worden gebruikt, maar Path of Righteuosness is 1 van mijn all-time favorieten dus dan mag het niet! Verder vind ik het wel weer een geinig plaatje, maar tot nu kan nog niks tippen aan split second
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro/outro klinkt wel leuk. Rest vind ik maar niks, is ook wat standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Neh, saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
Daveytl schreef:
Mijn oren bloeden van die pitchkicks.

Dan wil ik wel eens weten wat jou oren doen bij die pitchkicks van die nieuwe Atom & The Eretik plaat :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 17:09 
 
Hardtraxxer

XtD schreef:
Fietsband schreef:
Daveytl schreef:
Mijn oren bloeden van die pitchkicks.

Dan wil ik wel eens weten wat jou oren doen bij die pitchkicks van die nieuwe Atom & The Eretik plaat :lol:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Normaal vind ik het niet zo erg dat vocals vaker worden gebruikt, maar Path of Righteuosness is 1 van mijn all-time favorieten dus dan mag het niet! Verder vind ik het wel weer een geinig plaatje, maar tot nu kan nog niks tippen aan split second

Hij heeft ze juist gebruikt omdat het ook een van zijn favorieten is. Ik citeer:
''Omegatypez just played one of my latest tracks 'Extatic' at The Magic Show! I used vocals from the game S.W.A.T 2, also used in one of my favourite oldies Antifact - Path of Righteousness. Just to be clear, it's not a remix whatsoever ;)''
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2013 17:15 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 17:41 
 
Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=QfIBp4yAefw
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/rebourne-extatic-fusion169-t34366.html#p1170947
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks