Jurheinen schreef:
Normaal vind ik het niet zo erg dat vocals vaker worden gebruikt, maar Path of Righteuosness is 1 van mijn all-time favorieten dus dan mag het niet! Verder vind ik het wel weer een geinig plaatje, maar tot nu kan nog niks tippen aan split second
Hij heeft ze juist gebruikt omdat het ook een van zijn favorieten is. Ik citeer:
''Omegatypez just played one of my latest tracks 'Extatic' at The Magic Show! I used vocals from the game S.W.A.T 2, also used in one of my favourite oldies Antifact - Path of Righteousness. Just to be clear, it's not a remix whatsoever

''