Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 02:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sH06R6VfcN4&feature=player_embedded[/youtube]
Track(s): Rebourne - Daybreak
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En weer een erg sterke melodie, hij flikt 't toch steeds. Kicks zijn ook een heel stuk beter te doen dan in z'n laatste paar releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
En weer een erg sterke melodie, hij flikt 't toch steeds. Kicks zijn ook een heel stuk beter te doen dan in z'n laatste paar releases.


zelfde kicks als in alive remix enzo hoor.

Wel een lekkere melodie. verder doet het me nog niet echt veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:

zelfde kicks als in alive remix enzo hoor.

Wel een lekkere melodie. verder doet het me nog niet echt veel.


Ik was inderdaad iets te voorbarig hoorde ik al. Luisterde 'm eerst op oortjes, dan valt die pitch niet zo op. Toch wel jammer, zijn tracks zijn perfect voor een goede pitchkick, maar die van hem klinken gewoon niet zo lekker. Hopen dat ie daar wat meer tijd in steekt, want met de rest zit 't wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dit nummer is geknipt uit de aftermovie van ''Mondaybar''. Filmpje staat in ''nieuwe/onbekende tracks''
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:32 
 
Hardtraxxer

Full

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een heerlijke track! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind deze iets minder dan Alive maar toch prima track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Gatverdamme Fusion, waarom krijgt Rebourne zo snel releases en moet die fucking B-Freqz EP zo lang wachten?
Alsof Rebourne zn tracks uberhaubt gedraaid worden door fusion artiesten behalve Omegatypez (God mag weten waarom ze bij Fusion zitten).

Drop ze lekker bij een WE R of een ander mainstream label, release wat sneller en zorg ervoor dat Exit Mind en Thyron bij jullie gaat releasen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Saaie track en niet wat ik van Fusion verwacht inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo'n heerlijke melodie! Kicks vind ik iets minder, maar kunnen er net mee door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere melodie. Kicks kunnen als ze niet pitchen er net mee door maar zodra die dingen de lucht in gaan klinkt het vals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere melodie :) kicks kunnen er ook prima mee door :) alleen helaas welweer wat aan de hoge kant,
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks