Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Rebelion

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort kicks he. Hier moet echt heel heel snel mee gekapt worden :sick:

Ben bang dat dit de nieuwe hype gaat worden, die uptempo kick op 160 bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet zeker of het deze plaat was of een andere met deze type kicks, maar het geluid kraakte toen echt lelijk. Kan zijn dat het de bedoeling was, maar werd er een beetje ongemakkelijk van zo slecht klonk het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Weet niet zeker of het deze plaat was of een andere met deze type kicks, maar het geluid kraakte toen echt lelijk. Kan zijn dat het de bedoeling was, maar werd er een beetje ongemakkelijk van zo slecht klonk het.


Nee dit geintje doen ze al in meerdere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 10:57 
 
Hardtraxxer

En dan te bedenken dat die eerste keer overdose lekker lomp rammen met doffe dreunen was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

En maar OOOOOH schreeuwen. Volgens mij schreeuwen die figuren zelfs als je 3 minuten op je microfoon schijt na een avondje Indiase keuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik dan die Crushmode Overdose edit hoor, dát is wat Overdose vet maakt, maargoed. Ze proberen wat anders, en het zou wel weer aanslaan ivm de Uptempo hype. maar ik vind het echt 10 x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 11:45 
 
Hardtraxx Crew

Rickzel schreef:
Dit soort kicks he. Hier moet echt heel heel snel mee gekapt worden :sick:

Inderdaad ja :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

Leg deze kick naast de intro kick van Titanium remix. Rebelion was 2 jaar echt lekker bezig. Zou jammer zijn als ze deze kant opgaan, want dat betekent weer een interessante naam
Minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha n.a.v. het Supremacy topic was ik al op zoek naar wat men nou bedoelde qua kicks. Dit dus. Niet heel best nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2022 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

natte scheet vermomd als kick :sick:

Waar is de punch?? Het enige wat ik hoor is een tot in de hel distorted basslijn :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2022 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2022 00:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit is echt zo'n mega grote bocht. Als je denkt dat het niet erger kan qua kicks die geproduceerd worden in de scene. Maar dit komt sws van The Dark Horror af. Die begon er iig mee deze pleuris herrie te produceren. Vrijwel daarna kwam de collab van TDH x Rebelion x Dimitri K - Side FX's wat ook zo'n mega zieke tegenvaller was toen ook deze 'Kick' werd gebruikt voornamelijk. Eeuwig sund. Deze mannen hebben al vaak bewezen dat ze pareltjes kunnen produceren, laat deze rommel maar achterwege.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is alleen bass, geen kick te horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een dramaqueens hier weer :lol: Rebelion doen sinds het begin van hun carrière al met kicks experimenteren. je ken nie altijd 6 gooie he? Plus het publiek krijgt collectief een stijve penis van precies deze kicks op 200 bpm dus ik vind het niet eens een onlogische stap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Jezus wat een dramaqueens hier weer :lol: Rebelion doen sinds het begin van hun carrière al met kicks experimenteren. je ken nie altijd 6 gooie he? Plus het publiek krijgt collectief een stijve penis van precies deze kicks op 200 bpm dus ik vind het niet eens een onlogische stap.


FCK THE H8!!1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke troep dit soort 'kicks' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk voor de laatste plaat in een set. Maar daar moet het ook bij blijven. Gaat dat gebeuren? :thumbdown: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verschrikkelijke kicks zeg, ongekend.

Oh wacht het is Rebelion die experimenteren al vanaf het begin van hun carrière met kicks dus nu mogen we er niks van zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 11:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Jezus wat een dramaqueens hier weer :lol: Rebelion doen sinds het begin van hun carrière al met kicks experimenteren. je ken nie altijd 6 gooie he? Plus het publiek krijgt collectief een stijve penis van precies deze kicks op 200 bpm dus ik vind het niet eens een onlogische stap.


Verschil is dat ze vanaf het begin al amper 6 gooiden. Die eerste twee albums hebben allemaal zulke absurd slecht geproduceerde platen en slecht afgewerkte kicks. Elk willekeurig geluid wat uit een drummachine komt als kick gebruiken noem ik geen experimenteren.

Pas rond Revelation, Corruption, The Edge, On The Run en Rampage begon het een beetje de normale kant op te gaan imo. Op hun recente album stond her en der nog wat aardigs maar moet zeggen dat wat ze recent maken wel echt weer baggerkicks op baggerkicks zijn.

Experimenteel is het ook niet, gezien er genoeg soortgelijke kicks zijn, maar dan wel beter afgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom verschijnen dit soort tracks nog steeds op het hardstyle gedeelte van het forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze kicks zijn nog 10x ergers dan die nieuwe plaat van AOR. Wat een slappehap
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Waarom verschijnen dit soort tracks nog steeds op het hardstyle gedeelte van het forum?


Omdat er dan nog wat overblijft om lekker te zeiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

*producer's corner linkje*
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Jezus wat een dramaqueens hier weer :lol: Rebelion doen sinds het begin van hun carrière al met kicks experimenteren. je ken nie altijd 6 gooie he? Plus het publiek krijgt collectief een stijve penis van precies deze kicks op 200 bpm dus ik vind het niet eens een onlogische stap.


Zelfs versneld klinkt dit als een natte scheet in een droogtrommel. Eruit met die zooi
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks