Ben bang dat dit de nieuwe hype gaat worden, die uptempo kick op 160 bpm.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Dit soort kicks he. Hier moet echt heel heel snel mee gekapt worden
Weet niet zeker of het deze plaat was of een andere met deze type kicks, maar het geluid kraakte toen echt lelijk. Kan zijn dat het de bedoeling was, maar werd er een beetje ongemakkelijk van zo slecht klonk het.
Nee dit geintje doen ze al in meerdere tracks.Denkeleda wrote:Weet niet zeker of het deze plaat was of een andere met deze type kicks, maar het geluid kraakte toen echt lelijk. Kan zijn dat het de bedoeling was, maar werd er een beetje ongemakkelijk van zo slecht klonk het.
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 3 days ago
En dan te bedenken dat die eerste keer overdose lekker lomp rammen met doffe dreunen was 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
En maar OOOOOH schreeuwen. Volgens mij schreeuwen die figuren zelfs als je 3 minuten op je microfoon schijt na een avondje Indiase keuken.
Als ik dan die Crushmode Overdose edit hoor, dát is wat Overdose vet maakt, maargoed. Ze proberen wat anders, en het zou wel weer aanslaan ivm de Uptempo hype. maar ik vind het echt 10 x niks.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Inderdaad jaRickzel wrote:Dit soort kicks he. Hier moet echt heel heel snel mee gekapt worden
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
Leg deze kick naast de intro kick van Titanium remix. Rebelion was 2 jaar echt lekker bezig. Zou jammer zijn als ze deze kant opgaan, want dat betekent weer een interessante naam
Minder
Minder
Haha n.a.v. het Supremacy topic was ik al op zoek naar wat men nou bedoelde qua kicks. Dit dus. Niet heel best nee.
natte scheet vermomd als kick 
Waar is de punch?? Het enige wat ik hoor is een tot in de hel distorted basslijn
Waar is de punch?? Het enige wat ik hoor is een tot in de hel distorted basslijn
Dit is echt zo'n mega grote bocht. Als je denkt dat het niet erger kan qua kicks die geproduceerd worden in de scene. Maar dit komt sws van The Dark Horror af. Die begon er iig mee deze pleuris herrie te produceren. Vrijwel daarna kwam de collab van TDH x Rebelion x Dimitri K - Side FX's wat ook zo'n mega zieke tegenvaller was toen ook deze 'Kick' werd gebruikt voornamelijk. Eeuwig sund. Deze mannen hebben al vaak bewezen dat ze pareltjes kunnen produceren, laat deze rommel maar achterwege.
Jezus wat een dramaqueens hier weer
Rebelion doen sinds het begin van hun carrière al met kicks experimenteren. je ken nie altijd 6 gooie he? Plus het publiek krijgt collectief een stijve penis van precies deze kicks op 200 bpm dus ik vind het niet eens een onlogische stap.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
FCK THE H8!!1!Jordi wrote:Jezus wat een dramaqueens hier weerRebelion doen sinds het begin van hun carrière al met kicks experimenteren. je ken nie altijd 6 gooie he? Plus het publiek krijgt collectief een stijve penis van precies deze kicks op 200 bpm dus ik vind het niet eens een onlogische stap.
Wat een verschrikkelijke troep dit soort 'kicks' 
Leuk voor de laatste plaat in een set. Maar daar moet het ook bij blijven. Gaat dat gebeuren?

Wat een verschrikkelijke kicks zeg, ongekend.
Oh wacht het is Rebelion die experimenteren al vanaf het begin van hun carrière met kicks dus nu mogen we er niks van zeggen
Oh wacht het is Rebelion die experimenteren al vanaf het begin van hun carrière met kicks dus nu mogen we er niks van zeggen
Verschil is dat ze vanaf het begin al amper 6 gooiden. Die eerste twee albums hebben allemaal zulke absurd slecht geproduceerde platen en slecht afgewerkte kicks. Elk willekeurig geluid wat uit een drummachine komt als kick gebruiken noem ik geen experimenteren.Jordi wrote:Jezus wat een dramaqueens hier weerRebelion doen sinds het begin van hun carrière al met kicks experimenteren. je ken nie altijd 6 gooie he? Plus het publiek krijgt collectief een stijve penis van precies deze kicks op 200 bpm dus ik vind het niet eens een onlogische stap.
Pas rond Revelation, Corruption, The Edge, On The Run en Rampage begon het een beetje de normale kant op te gaan imo. Op hun recente album stond her en der nog wat aardigs maar moet zeggen dat wat ze recent maken wel echt weer baggerkicks op baggerkicks zijn.
Experimenteel is het ook niet, gezien er genoeg soortgelijke kicks zijn, maar dan wel beter afgewerkt.
Waarom verschijnen dit soort tracks nog steeds op het hardstyle gedeelte van het forum?
Deze kicks zijn nog 10x ergers dan die nieuwe plaat van AOR. Wat een slappehap
Omdat er dan nog wat overblijft om lekker te zeiken!zeke wrote:Waarom verschijnen dit soort tracks nog steeds op het hardstyle gedeelte van het forum?
-
A
*producer's corner linkje*
Zelfs versneld klinkt dit als een natte scheet in een droogtrommel. Eruit met die zooiJordi wrote:Jezus wat een dramaqueens hier weerRebelion doen sinds het begin van hun carrière al met kicks experimenteren. je ken nie altijd 6 gooie he? Plus het publiek krijgt collectief een stijve penis van precies deze kicks op 200 bpm dus ik vind het niet eens een onlogische stap.