Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 14:25 
 
Hardtraxxer

Artiest: Rebelion

Track(s): A-Bomb

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou, hier word ik niet heel enthousiast van ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 14:39 
 

die screech >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 15:09 
 

Deze gaat live zo kneiter hard worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah. Ik begrijp niet hoe mensen hier enthousiast van worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over geforceerd gesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2016 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion is eigenlijk precies hetzelfde als Regain voor mij, heel standaard maar ik vind het iedere keer toch weer ontzettend gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2016 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Rebelion is eigenlijk precies hetzelfde als Regain voor mij, heel standaard maar ik vind het iedere keer toch weer ontzettend gaaf!


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 14:10 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik nog zo iets amateuristisch gehoord heb :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks