Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2016 18:35 
 
Hardtraxxer

Artiest: Rebelion

Track(s): Salvation

Sample/video:
:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat draaide deze gasten hard zeg zo vroeg op de avond.
11:45 agressive acts :thumbsup:

verder wacht ik bij deze nog even op hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 15:18 
 
Hardtraxxer

Vette vocals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt enorm leeg die anti. Lijkt alleen maar om kicks te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 18:34 
 

wat kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

Geforceerd, nee joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahahahahaha dit kan je toch niet serieus nemen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet die reacties overal zien. Wat een kut hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geforceerd hard en weer zo standaard, als hun hele album zo wordt... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na wat platen gehoord te hebben van Rebelion klinkt het altijd alsof iemand in FL steeds op die 'randomize' button bashed en hier wat van probeert te maken. Incl die kick, gewoon Devestator plugin opstarten en 'randomize' klikken voor een andere kick sample.

Not impressed :/ Ik snap de hype niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Die hype is heel makkelijk. Het zijn harde kicks, hoe of wat maakt niet uit. Het is hard. RAAAAAWWWW FOR LAAAIFFFF
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Die hype is heel makkelijk. Het zijn harde kicks, hoe of wat maakt niet uit. Het is hard. RAAAAAWWWW FOR LAAAIFFFF


:x :x :x geforceerd is niet hetzelfde als hard :x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is wel een nieuw dieptepunt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 20:34 
 
Hardtraxxer

dit klinkt toch helemaal nergens naar? Moetje eens die reacties bekijken op facebook.. ongelofelijk.. hebben die mensen poep in hun oren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grafherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Basshunterzz schreef:
Die hype is heel makkelijk. Het zijn harde kicks, hoe of wat maakt niet uit. Het is hard. RAAAAAWWWW FOR LAAAIFFFF


:x :x :x geforceerd is niet hetzelfde als hard :x :x :x


Geforceerd hard dan, je snapt wat ik bedoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 23:06 
 

"Bestel maar vast een grafkist", "De sloopkogels kunnen weer uit de kast"....enz. Zo triest typerend voor die doelgroep >.<

OT: Wat een ontzettend slechte productie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion schreef:
HIT THE HQ BUTTON dam Facebook quality


Oh ze vinden het zelf ook kut kwaliteit, hopelijk klinkt de track dan beter in HQ...... Nee, maar deze oortyfus-hype kan ik nog niet echt volgen, vreselijk. En blijkbaar wordt het nog een album ook dus? Sloopalbum!! Beste album aller tijden!! De tyfus, wat zijn die Facebook reacties toch altijd deprimerend. Dit wakkert spontaan je dinsdagdipje al aan. :cry:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks