Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Rebelion

Track(s): Another Day

Sample/video:

Bron: Youtube

Zag dat hier nog geen topic over was.

Eerste track
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk is eerlijk. Dit klinkt gewoon heel goed! Ik hoor duidelijk kwaliteitsverbetering bij die gasten. Ze zijn goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 12:13 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel goed, maar ben geen fan van de kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit dit klinkt heel fijn! :woot: Die vocalen passen hier ook precies bij :D. Dit kan imo zomaar de beste plaat worden die Rebelion tot nu toe gemaakt heeft :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verschil als je deze plaat vergelijkt met de andere tracks van Rebelion. 'Whatch What You Say' vond ik al heel vet klinken maar dit is toch wel erg vet. Rebelion gaat de goeie kant op en het lijkt wel dat die dat nu zelf ook in ziet. :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2017 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion gaat steeds meer de goede kant op inderdaad. Hoewel ik hun vorige tracks live wel al goed te pruimen vind, begin ik wel wat meer fan te worden! Fijn dat ze nu ook daadwerkelijk hun melodieën door trekken ipv steeds die saaie anti's. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebelion was echt totaal niet mijn ding, maar deze en bijvoorbeeld Echos vind ik toch erg vet ^^
Deze toevallig gehoord op Dreamfields en klonk live erg goed, de kicks waren ook goed te doen!
De melodie van deze doet me trouwens wel heel erg denken aan Noisecontrollers - Unite
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maikelo schreef:
Rebelion was echt totaal niet mijn ding, maar deze en bijvoorbeeld Echos vind ik toch erg vet ^^
Deze toevallig gehoord op Dreamfields en klonk live erg goed, de kicks waren ook goed te doen!
De melodie van deze doet me trouwens wel heel erg denken aan Noisecontrollers - Unite

Valt me nu pas op. Misschien ook een beetje de bedoeling aangezien dit als een Defqon tool gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik moet ook toegeven dat dit goed klinkt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
maikelo schreef:
Rebelion was echt totaal niet mijn ding, maar deze en bijvoorbeeld Echos vind ik toch erg vet ^^
Deze toevallig gehoord op Dreamfields en klonk live erg goed, de kicks waren ook goed te doen!
De melodie van deze doet me trouwens wel heel erg denken aan Noisecontrollers - Unite

Valt me nu pas op. Misschien ook een beetje de bedoeling aangezien dit als een Defqon tool gemaakt is.


Dat zal best ja maar het klinkt meer als een losstaande track imo, maar ach
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Dit klinkt inderdaad behoorlijk goed, vocals die er in zitten doen het erg goed. Gaat de goeie kant uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk plaatje van deze heren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 15:58 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Klinkt best leuk! Vond Echoes en Watch What You Say ook al goed klinken ^^ Sowieso een behoorlijk verschil vergeleken met Uprising :lol: Merk wel dat veel mensen Rebelion blijven haten omdat het eerst gewoon dikke poep was terwijl die gasten zich vanzelfsprekend blijven ontwikkelen


Ik vond Uprising best goed, harde kicks die het live goed doen en ongeveer de helft van de tracks had een climax dus het was niet alleen maar nonstop beuken, kben echt benieuwd naar Rebelion LIVE op Supremacy, ze hebben zoveel nieuwe tracks klaar liggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Deze is zo fk vet :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heel gaaf inderdaad! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 11:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Iets betere kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hoor deze nu pas voor 't eerst, maar moet zeggen dat dit best wel dik klinkt hoor! :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks