TSFH schreef:
Ik vind dat dus niet. Ik kan goed op platen van Noisecontrollers los gaan op een feest bijvoorbeeld. Ook op Raw hoor, maar na 2 uur bij raw stage gestaan te hebben, heb ik het ook wel weer gezien, omdat het toch allemaal hetzelfde klinkt. Beetje saai is dat.
Nu moet ik ook wel zeggen dat de sfeer meestal bij raw stages wel beter is, maar nog steeds vind ik dit soort raw wel een beetje overrated, want waar is het gevoel?
Ten eerste, het is je fucking vriendin niet

Ten tweede, gevoel is een persoonlijk iets.
Als een plaat zo hard gaat dat ik helemaal uit me plaat gaat is dat ook een uiting van 'gevoel'.