Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 16:06 
 
Hardtraxxer

Artiest: Rebelion & D-Sturb

Track(s): Masters

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13/12 en :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 17:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik snap die hele Rebelion hype niet echt, zij zijn toch echt het toppunt van de standaard "kick-screech" hardstyle naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 17:51 
 
Hardtraxxer

Joeppp schreef:
Ik snap die hele Rebelion hype niet echt, zij zijn toch echt het toppunt van de standaard "kick-screech" hardstyle naar mijn mening.


Dat is wat de raw-types willen toch? Lompe kick en een screech waar je waus op kan gaan op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 14:12 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben z'n 'rawstyle' type, thuis luister ik wel hardstyle wat goed in elkaar zit met een lekkere melodie eronder. Op een feest geef me maar iets lomps, dikke kicks, kut screech eronder en gas erop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2016 19:11 
 
Hardtraxxer

Joeppp schreef:
Ik snap die hele Rebelion hype niet echt, zij zijn toch echt het toppunt van de standaard "kick-screech" hardstyle naar mijn mening.


Dit dus. Hoe kunnen zulke djs nou op defqon staan. Creativiteit is ver te zoeken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frudent nekokn schreef:
Op een feest geef me maar iets lomps, dikke kicks, kut screech eronder en gas erop!


Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frudent nekokn schreef:
Ik ben z'n 'rawstyle' type, thuis luister ik wel hardstyle wat goed in elkaar zit met een lekkere melodie eronder. Op een feest geef me maar iets lomps, dikke kicks, kut screech eronder en gas erop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil op een feest ook gewoon vol uit me plaat. al die mainstage hardstyle is leuk voor thuis of op de fiets en vind ik ook lekker om te horen maar om nou 1 minuut stil te staan in een of andere kazige break vind ik drie keer niks.

Daarom zijn de raw feesten denk ik ook populairder en in overvloed. Omdat de meesten er zo over denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat dus niet. Ik kan goed op platen van Noisecontrollers los gaan op een feest bijvoorbeeld. Ook op Raw hoor, maar na 2 uur bij raw stage gestaan te hebben, heb ik het ook wel weer gezien, omdat het toch allemaal hetzelfde klinkt. Beetje saai is dat.
Nu moet ik ook wel zeggen dat de sfeer meestal bij raw stages wel beter is, maar nog steeds vind ik dit soort raw wel een beetje overrated, want waar is het gevoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ik vind dat dus niet. Ik kan goed op platen van Noisecontrollers los gaan op een feest bijvoorbeeld. Ook op Raw hoor, maar na 2 uur bij raw stage gestaan te hebben, heb ik het ook wel weer gezien, omdat het toch allemaal hetzelfde klinkt. Beetje saai is dat.
Nu moet ik ook wel zeggen dat de sfeer meestal bij raw stages wel beter is, maar nog steeds vind ik dit soort raw wel een beetje overrated, want waar is het gevoel?

Ten eerste, het is je fucking vriendin niet :P

Ten tweede, gevoel is een persoonlijk iets.
Als een plaat zo hard gaat dat ik helemaal uit me plaat gaat is dat ook een uiting van 'gevoel'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is waar, maar ik houd van platen waar je kippenvel van krijgt en dat heb ik niet zo snel bij raw.
Ik vind gevoel en emotie belangrijk in muziek. Mag dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb het ook liefst raw en snoeihard, maar kan evengoed genieten van een Noisecontrollers set.
Maar de meeste euforische hardstyle is gewoon 10x niks meer tegenwoordig.
Heb overlaatst Da Tweekaz nog horen draaien, om te janken was dat.
Geef mij dan maar de early hardstyle, veel sfeervoller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2016 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Maar de meeste euforische hardstyle is gewoon 10x niks meer tegenwoordig

Geef mij dan maar de early hardstyle, veel sfeervoller.


Mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 21:16 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Heb het ook liefst raw en snoeihard, maar kan evengoed genieten van een Noisecontrollers set.
Maar de meeste euforische hardstyle is gewoon 10x niks meer tegenwoordig.
Heb overlaatst Da Tweekaz nog horen draaien, om te janken was dat.
Geef mij dan maar de early hardstyle, veel sfeervoller.


Ben het hier wel mee eens, hoop dat mede door de terugkeer van headhunterz de raw en het euphorische weer wat dichter bij elkaar komen. Zie de laatste tijd wel weer wat meer interessante collabs voorbij komen.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks