Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



NVM is al 2 jaar oud blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit een troll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 17:55 
 

Euphroic :lol: :lol: :lol:
dit is tenminste niet zo kut als de rest dat ze maken (ook al is het al oud)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op m'n mobiel klinkt dit echt best wel goed!
Het zou toch prachtig zijn als Rebelion nu met zo'n plaat zou aankomen. Ben dan echt benieuwd naar de reacties van hun o zo aanwezige fanbase :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OOOOOOHHHHHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
OOOOOOHHHHHHH

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
OOOOOOHHHHHHH


Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die lead nou wat voller was geweest was dit nog best een leuk plaatje :$
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks