Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Artiest: Rebelion

Track(s): BTTF

Sample/video: View on SoundCloud

Bron: Soundcloud
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Pleur anders nog meer distortion op die kick :lol: Nja, zoals elke Rebelion plaat klinkt het thuis kut, live zal het wel weer lachen zijn.
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 1 day ago
Hoewel ik normaal de platen van Rebelion wel lekker vind klinken (ook thuis :$) vind ik nu die kick wel echt heel simpel afgewerkt... Begin nu wel een beetje te begrijpen waarom zoveel mensen hier Rebelion bagger vinden (naast dat het gewoon haten is op de Rebelion hype), is wel erg simpel gedaan dit (terwijl ik de break wel gewoon geinig vind).
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Break = vet
De rest = KUT
Last edited by STVK on 30 Mar 2017 08:37, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Niet zo best dit.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Wtf is dit dan... ik snap echt niet dat mensen dit echt vet kunnen vinden.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Die kicks :x
Hardtraxxer
301 posts member since 2013
last seen Dec 2018
Dit klinkt nergens naar. Deden ze enkele jaren terug toch beter nog voor de jongens bekend werden.

Eenvoudig en nog kwalitatief beter dan het bovenstaande.

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Rick B wrote:Dit klinkt nergens naar. Deden ze enkele jaren terug toch beter nog voor de jongens bekend werden.

Eenvoudig en nog kwalitatief beter dan het bovenstaande.

View on SoundCloud
Merk dit ook bij Malice. Toen ze nog niet zo bekend waren hielden ze de nummers gewoon simpel, terwijl ze nu menen om 4 of meer verschillende kicks in een nummer te stoppen. Nou is dat in eerste instantie niet erg, maar van die 4 kicks is er meestal maar 1 een beetje te pruimen, waardoor de nummers altijd heel rommelig over komen.
C
Hardtraxxer
550 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Vraag me toch af wat er is met Rebelion en Malice. Ze beginnen redelijk sterk, maar lijkt nu wel of ze zoek zijn met het ontwikkelen van hun sounds. Beide duo's worden voor mij steeds onzichtbaarder en wekken nauwelijks meer interesse. De andere namen van Gearbox doen het bij mij juist steeds beter. Die nieuwe Thyron plaat is live wel een lekkere bom.

OT: Ik vind er niks an :sick:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Break = vet
Climax = vet
Kick = vet

Ik zie niet echt wat jullie hier een probleem in zien? De kick klinkt goed zelfs door mijn 2 euro oortjes, hoe de meerderheid van jullie deze kick slecht vind begrijp ik dus echt niet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Pandemonium wrote:Break = vet
Climax = vet
Kick = vet

Ik zie niet echt wat jullie hier een probleem in zien? De kick klinkt goed zelfs door mijn 2 euro oortjes, hoe de meerderheid van jullie deze kick slecht vind begrijp ik dus echt niet.
Misschien ligt jouw perceptie van kwaliteit ergens anders dan de rest van hier. Maar in het grote scala van kwaliteit in de hardstyle scene zit deze zeker onder het gemiddelde. Daar hoef je geen expert voor te wezen.

Iets vet vinden en iets wat kwalitatief goed is zijn twee verschillende dingen.

Zelf ook even geprobeerd na de reacties, maar dit is echt een van de meest kwalitatief ondermaatse platen die ik heb gehoord de laatste tijd. En dat zegt wat.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Broken Balance wrote: Misschien ligt jouw perceptie van kwaliteit ergens anders dan de rest van hier. Maar in het grote scala van kwaliteit in de hardstyle scene zit deze zeker onder het gemiddelde. Daar hoef je geen expert voor te wezen.
Onder jouw gemiddelde kwaliteitsnorm dus?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Raven wrote:
Broken Balance wrote: Misschien ligt jouw perceptie van kwaliteit ergens anders dan de rest van hier. Maar in het grote scala van kwaliteit in de hardstyle scene zit deze zeker onder het gemiddelde. Daar hoef je geen expert voor te wezen.
Niet weer :lol:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Raven wrote:
:corn: :corn: jaja, daar gaan we
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Raven wrote:
Rikkert kut ge weet best wak bedoel!
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ik vind de kick juist wel vet alleen alles eromheen weer wat minder. Veel is hetzelfde wat dus wel jammer is aan dit nummer.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Ik vond alles tot aan de anti best vet. Niet dat ik die anti nou zo reuze slecht vind, maar het is niet een anti zoals ik die van Rebelion verwacht. Meestal komt er in eens uit het niets z'n bom van een kick in vliegen (ja ik vind de kicks van Rebelion vaak bommetjes) en hier is z'n 'slap' kickje voor gebruikt. Deze anti klinkt voor hun doen ook vrij gecontroleerd vind ik, niet zo 'heeuuiii boem bam , we smijten overal maar wat harde kicks neer, vierkant snoeien' anti.
Last edited by Svbtwee on 24 Jan 2018 13:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Svbtwee wrote:Ik vond alles tot aan de anti best vet. Niet dat ik die anti nou zo reuze slecht vind, maar het is niet een anti zoals ik die van Rebelion verwacht. Meestal komt er in eens uit het niets z'n bom van een kick in vliegen (ja ik vind de kicks van Rebelion vaak bommetjes) en hier is z'n 'slap' kickje voor gebruikt. Deze anti klinkt voor hun doen ook vrij gecontroleerd vind ik, niet z 'heeuuiii boem bam , we smijten overal maar wat harde kicks neer, vierkant snoeien' anti.
Dafuq did I just read...
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 29 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Kick en de break is leuk, alleen omdat er geen melodie in zit doet mij dit nummer dus helemaal niks. De distortion op de kick mag ook wel iets minder aan het begin. :)
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Saaie plaat. Distortion klinkt ook echt heel beroerd in die kick. Ik dacht dat ze die lijn van Rebultion door zouden zetten, want dat klonk wel aardig. Maar dit is niks aan
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Pipa wrote:Saaie plaat. Distortion klinkt ook echt heel beroerd in die kick. Ik dacht dat ze die lijn van Rebultion door zouden zetten, want dat klonk wel aardig. Maar dit is niks aan
Deze plaat draaide ze vorig jaar Hard Bass voor t eerst. :P
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Dan heb ik niks gezegd
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Nie mauwuh maar maaiuh.