Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Rebelion

Track(s): BTTF

Sample/video:

Bron: Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pleur anders nog meer distortion op die kick :lol: Nja, zoals elke Rebelion plaat klinkt het thuis kut, live zal het wel weer lachen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 21:26 
 
Hardtraxxer

Hoewel ik normaal de platen van Rebelion wel lekker vind klinken (ook thuis :$) vind ik nu die kick wel echt heel simpel afgewerkt... Begin nu wel een beetje te begrijpen waarom zoveel mensen hier Rebelion bagger vinden (naast dat het gewoon haten is op de Rebelion hype), is wel erg simpel gedaan dit (terwijl ik de break wel gewoon geinig vind).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Break = vet
De rest = KUT
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet zo best dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is dit dan... ik snap echt niet dat mensen dit echt vet kunnen vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt nergens naar. Deden ze enkele jaren terug toch beter nog voor de jongens bekend werden.

Eenvoudig en nog kwalitatief beter dan het bovenstaande.

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Dit klinkt nergens naar. Deden ze enkele jaren terug toch beter nog voor de jongens bekend werden.

Eenvoudig en nog kwalitatief beter dan het bovenstaande.


Merk dit ook bij Malice. Toen ze nog niet zo bekend waren hielden ze de nummers gewoon simpel, terwijl ze nu menen om 4 of meer verschillende kicks in een nummer te stoppen. Nou is dat in eerste instantie niet erg, maar van die 4 kicks is er meestal maar 1 een beetje te pruimen, waardoor de nummers altijd heel rommelig over komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:11 
 
Hardtraxxer

Vraag me toch af wat er is met Rebelion en Malice. Ze beginnen redelijk sterk, maar lijkt nu wel of ze zoek zijn met het ontwikkelen van hun sounds. Beide duo's worden voor mij steeds onzichtbaarder en wekken nauwelijks meer interesse. De andere namen van Gearbox doen het bij mij juist steeds beter. Die nieuwe Thyron plaat is live wel een lekkere bom.

OT: Ik vind er niks an :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:55 
 
Hardtraxx Addict

Break = vet
Climax = vet
Kick = vet

Ik zie niet echt wat jullie hier een probleem in zien? De kick klinkt goed zelfs door mijn 2 euro oortjes, hoe de meerderheid van jullie deze kick slecht vind begrijp ik dus echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Break = vet
Climax = vet
Kick = vet

Ik zie niet echt wat jullie hier een probleem in zien? De kick klinkt goed zelfs door mijn 2 euro oortjes, hoe de meerderheid van jullie deze kick slecht vind begrijp ik dus echt niet.


Misschien ligt jouw perceptie van kwaliteit ergens anders dan de rest van hier. Maar in het grote scala van kwaliteit in de hardstyle scene zit deze zeker onder het gemiddelde. Daar hoef je geen expert voor te wezen.

Iets vet vinden en iets wat kwalitatief goed is zijn twee verschillende dingen.

Zelf ook even geprobeerd na de reacties, maar dit is echt een van de meest kwalitatief ondermaatse platen die ik heb gehoord de laatste tijd. En dat zegt wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Misschien ligt jouw perceptie van kwaliteit ergens anders dan de rest van hier. Maar in het grote scala van kwaliteit in de hardstyle scene zit deze zeker onder het gemiddelde. Daar hoef je geen expert voor te wezen.

Onder jouw gemiddelde kwaliteitsnorm dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Misschien ligt jouw perceptie van kwaliteit ergens anders dan de rest van hier. Maar in het grote scala van kwaliteit in de hardstyle scene zit deze zeker onder het gemiddelde. Daar hoef je geen expert voor te wezen.

Onder jouw gemiddelde kwaliteitsnorm dus?

Niet weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Misschien ligt jouw perceptie van kwaliteit ergens anders dan de rest van hier. Maar in het grote scala van kwaliteit in de hardstyle scene zit deze zeker onder het gemiddelde. Daar hoef je geen expert voor te wezen.

Onder jouw gemiddelde kwaliteitsnorm dus?

:corn: :corn: jaja, daar gaan we
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 12:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Broken Balance schreef:
Misschien ligt jouw perceptie van kwaliteit ergens anders dan de rest van hier. Maar in het grote scala van kwaliteit in de hardstyle scene zit deze zeker onder het gemiddelde. Daar hoef je geen expert voor te wezen.

Onder jouw gemiddelde kwaliteitsnorm dus?


Rikkert kut ge weet best wak bedoel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kick juist wel vet alleen alles eromheen weer wat minder. Veel is hetzelfde wat dus wel jammer is aan dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond alles tot aan de anti best vet. Niet dat ik die anti nou zo reuze slecht vind, maar het is niet een anti zoals ik die van Rebelion verwacht. Meestal komt er in eens uit het niets z'n bom van een kick in vliegen (ja ik vind de kicks van Rebelion vaak bommetjes) en hier is z'n 'slap' kickje voor gebruikt. Deze anti klinkt voor hun doen ook vrij gecontroleerd vind ik, niet zo 'heeuuiii boem bam , we smijten overal maar wat harde kicks neer, vierkant snoeien' anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vond alles tot aan de anti best vet. Niet dat ik die anti nou zo reuze slecht vind, maar het is niet een anti zoals ik die van Rebelion verwacht. Meestal komt er in eens uit het niets z'n bom van een kick in vliegen (ja ik vind de kicks van Rebelion vaak bommetjes) en hier is z'n 'slap' kickje voor gebruikt. Deze anti klinkt voor hun doen ook vrij gecontroleerd vind ik, niet z 'heeuuiii boem bam , we smijten overal maar wat harde kicks neer, vierkant snoeien' anti.


Dafuq did I just read...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 12:49 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick en de break is leuk, alleen omdat er geen melodie in zit doet mij dit nummer dus helemaal niks. De distortion op de kick mag ook wel iets minder aan het begin. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Saaie plaat. Distortion klinkt ook echt heel beroerd in die kick. Ik dacht dat ze die lijn van Rebultion door zouden zetten, want dat klonk wel aardig. Maar dit is niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Saaie plaat. Distortion klinkt ook echt heel beroerd in die kick. Ik dacht dat ze die lijn van Rebultion door zouden zetten, want dat klonk wel aardig. Maar dit is niks aan


Deze plaat draaide ze vorig jaar Hard Bass voor t eerst. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Dan heb ik niks gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nie mauwuh maar maaiuh.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks