Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Re-Volt

Track(s): The Movement (Alcatrazz 2013 Anthem)

Sample/video:

Ik zag hem nog nergens staan dus ik dacht ik post hem even. In de trailer hoor je een gedeelte van het Anthem dat gemaakt word door Re-Volt. Klinkt wel aardig trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt wel lekker, net als zijn vorige releases. Vind die 2x anti maar niets eigenlijk. 2e climax mag de melodie wel terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het wel leuk dat de melodie eens een keer niet terugkomt. Leuke screeches. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm hij pakt me nog niet helemaal, wellicht wat vaker luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit best wel een sfeertje in, lekkere mid, melodie beetje random, maar die anti is dan wel weer leuk gedaan. Ja, prima nummertje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel FUS173 zijn gok ik, anthems kregen toch altijd 'voorrang' qua releases?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet zeg! Die intro is echt smullen. Melodie is ook lekker en de anti pakt ook prima uit. Top plaatje!

Rush en Free waren ook al heerlijk. Deze man is stiekem heel goed bezig onlangs dat hij nog niet echt opvalt binnen de scene.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks