Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 00:44 
 
Hardtraxxer

Artiest: Re-Volt

Track(s): Free (In Screeches We Trust Mix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

Zo dan, dit klinkt wel heel goed!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:48 
 

Die anti :worship:

Wat een parels, beide mixes! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom nou wéér dat 'In Screeches We Trust'... Dat was met zijn vorige release ook al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:52 
 

Elexz schreef:
Waarom nou wéér dat 'In Screeches We Trust'... Dat was met zijn vorige release ook al...


Klopt, blijkbaar gebruiken ze ''In Screeches We Trust'' term voor de anti-climax mix, i think.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Elexz schreef:
Waarom nou wéér dat 'In Screeches We Trust'... Dat was met zijn vorige release ook al...


Klopt, blijkbaar gebruiken ze ''In Screeches We Trust'' term voor de anti-climax mix, i think.

Maak er dan gewoon 'Second Mix' van of zo, naast het origineel, of verander de titel als je het origineel niet eens releast....... Deze term is nu echt een keiharde spoiler voor aankomende releases geworden.. :P Juist anticlimaxen zijn zo leuk omdat er een zaagstuk in de plaat knalt die je niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Waarom nou wéér dat 'In Screeches We Trust'... Dat was met zijn vorige release ook al...


Kvind die 2 mixen bij Rush best wel leuk :)
Deze doet me nog altijd niet veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Kvind die 2 mixen bij Rush best wel leuk :)

Ik zeg nergens dat ik dat niet vind hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig nummer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Re-volt :worship:
Beste nieuwkomer imo. Ben echt voorstander van 2 verschillende mixes dus dat is hier erg fijn.
Bij zijn vorige release ging mijn stem uit naar de Euphoric mix, maar deze komen echt heel dicht bij elkaar.

Produceert re-volt eigenlijk zelf? Volgens discogs is hij Revolutionz van de Tillt release Darkness/god.
Hij kan natuurlijk ook zijn naam verandert hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:14 
 

Wout1997 schreef:
Re-volt :worship:
Beste nieuwkomer imo. Ben echt voorstander van 2 verschillende mixes dus dat is hier erg fijn.
Bij zijn vorige release ging mijn stem uit naar de Euphoric mix, maar deze komen echt heel dicht bij elkaar.

Produceert re-volt eigenlijk zelf? Volgens discogs is hij Revolutionz van de Tillt release Darkness/god.
Hij kan natuurlijk ook zijn naam verandert hebben.


Ja produceerd zelf, en moest zijn naam veranderen (dacht ik) omdat hij naar Fusion ging.
Waarom? I dunno
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke prima dit! Net als de original. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou nog een een dub edit en dan is het helemaal af. Het steekt wel goed in elkaar, maar die vocals vind ik gay.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat ze 2 producers hebben. 1 daarvan is ook de DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vette plaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt een fenomenale plaat, die melo, die anti heerlijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/re-volt-free-fusion164-t33469.html ;)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks