Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:48 
 
Hardtraxxer

Rank 1
Such is life (Psyko Punkz Remix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:00 
 
Hardtraxxer

Iemand idee van deze remix? Werd tijdens Psyko Punkz gedraaid op Defqon! (uit liveset is ie weg geknipt :mad:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:04 
 
Hardtraxx Addict

Zo te horen is ie gewoon van Psyko Punkz zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Intents ging deze lekker! Heerlijke track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:20 
 
Hardtraxxer

JVS schreef:
Op Intents ging deze lekker! Heerlijke track! :thumbsup:

dacht al dat ik hem ergens had gehoord, op Intents idd! klonk prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verpesting van een klassieker :(

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 13:26 
 
Hardtraxx Addict

WTF zijn dit voor kicks? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
WTF zijn dit voor kicks? :oh:

Zitten er kicks in dit nummer dan? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Doet me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 22:20 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat dit nog wel een goed nrtje kan wezen, afwachten in de preview.. Ik denk dat hij nog afgemaakt/gemastered moet worden... Dan komen de kicks ook wel naar boven denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Analoxx schreef:
WTF zijn dit voor kicks? :oh:

Zitten er kicks in dit nummer dan? :o


Ik moest ook goed luisteren om ze te kunnen horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Origineel is een absolute klassieker. Blijf er dan gewoon vanaf. Hiermee wordt het Hardstyle genre voor schut gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Origineel is een absolute klassieker. Blijf er dan gewoon vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

als dit een of andere vage raw remix was geweest had je niemand horen zeuren. PP moet gewoon lekker doen wat ze leuk vinden en het is dan ook een prima track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard, maar dit soort klassieker hoor je imo af te blijven :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 13:53 
 
Hardtraxx Addict

MrK schreef:
als dit een of andere vage raw remix was geweest had je niemand horen zeuren. PP moet gewoon lekker doen wat ze leuk vinden en het is dan ook een prima track.


Het is maar wat je prima vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrK schreef:
als dit een of andere vage raw remix was geweest had je niemand horen zeuren

Ja want raw is aan en main is uit :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardtraxx is echt overgenomen door mongolen. :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks