Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 09:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Rancor

Track(s): Siren

Sample/video:


Geen idee wie dit is, maar klinkt aardig goed! (Gedraaid in de nieuwe TMS: http://bit.ly/RDRkvG)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt zeer goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 15:09 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar een goede bekende van Kodex en zn broer:
https://www.facebook.com/rolandsnr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

heel vet die sirene uit silent hill :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:09 
 
Hardtraxx Addict

Hele lekkere track :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dit klinkt inderdaad prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette sound dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 11:19 
 
Artiest

great stomper :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de intro moet ik elke keer aan Brutal 1.0 denken, verder wel een leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 07:53 
 
Hardtraxxer

Interessant schijfje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Addict

Zit deze gozer bij een label?
Wil deze track graag hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wordt geloof ik gereleased op D3-Structive Records. Label van Star Driver en Kodex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks komen me bekend voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Wordt geloof ik gereleased op D3-Structive Records. Label van Star Driver en Kodex.

Kodex zit toch bij DMW?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:09 
 

iMark schreef:
JVDM schreef:
Wordt geloof ik gereleased op D3-Structive Records. Label van Star Driver en Kodex.

Kodex zit toch bij DMW?

Zat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

de duuiitserrs, klinkt vet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoop dat hij rap gereleased word
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup: lekkere plaat!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite

Release is bekend!

hardstyle-releases/kodex-star-driver-and-rancor-the-first-impact-ep-d3001-t31607.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks