Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Ran-D

Track(s): MF Summertime

Sample/video:


Bron: YT

Kon hier geen topic voor vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 19:17 
 

nieuwe-tracks-hs/ran-d-tba-t56066.html

Beter zoeken:P Track heet ook echt MFST volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

TheCrazyDutch schreef:
http://hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/ran-d-tba-t56066.html

Beter zoeken:P Track heet ook echt MFST volgens mij

In youtube beschrijving staat MF Summertime :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 20:08 
 

ik zie t, maar dacht dat ran-d dat een keer geroepen heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 21:10 
 
Hardtraxxer

track heet inderdaad MF Summertime, volgens FB Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind er echt geen ene reet aan. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 07:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Motherfucking Summertime bitches, mijn god dat is wel een nieuw level aan kinderachtige kut vocals >.<

Rest van de track klinkt best lekker vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 08:46 
 

Geef mij maar de Ran-D van de anthems! Dit vind ik echt zijn mindere stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me wel heel erg denken aan FCK EDM.
Desalniettemin vond ik hem live op Defqon wel lekker klinken toen ik hem voor 't eerst hoorde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel echt een mindere van Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 21:24 
 
Hardtraxxer

Stinus schreef:
Toch wel echt een mindere van Ran-D


Daar heeft Ran-D de laatste tijd vaker last van. Je ziet bij bepaalde dj's soms echt een dip qua produceren. Vraag me af of ze dat zelf ook zo zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Stinus schreef:
Toch wel echt een mindere van Ran-D


Daar heeft Ran-D de laatste tijd vaker last van. Je ziet bij bepaalde dj's soms echt een dip qua produceren. Vraag me af of ze dat zelf ook zo zien.

Ik vind zijn Decibel-anthem toch wel goed gelukt hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 12:56 
 

Jambekkiee schreef:
Stinus schreef:
Toch wel echt een mindere van Ran-D


Daar heeft Ran-D de laatste tijd vaker last van. Je ziet bij bepaalde dj's soms echt een dip qua produceren. Vraag me af of ze dat zelf ook zo zien.


Decibel Anthem, Blinded met Alpha2, vind niet dat hij in een dip zit hoor :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks