Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Kronos

Track(s): Inner Child

Sample/video:

33:04
Bron: DP podcast
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahahahahaha. Hoe hard kun je een plaat verkrachten!?
Helemaal niks van de sfeer van het origineel overgebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat Ran-D dit goedkeurt joh :huh: Wat een oortyfus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jezus. Doe eens normaal man. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

(Kronos Remix).. Alleen hierom durfde ik het bijna niet te luisteren, snel afgezet ook. Tuurlijk zit ie weer in Unleashed, DP is blijkbaar fan van bagger, elke week wel een Kronos pauper er in zegmaar. Manman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow dit is echt ziek.... slecht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 23:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heeft er iemand een spoednummer van Schoonenberg bij de hand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 09:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstylistic schreef:
(Kronos Remix).. Alleen hierom durfde ik het bijna niet te luisteren, snel afgezet ook. Tuurlijk zit ie weer in Unleashed, DP is blijkbaar fan van bagger, elke week wel een Kronos pauper er in zegmaar. Manman.

Same.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Werd toen met x-qlusive ran-d niet aangekondigt dat hier een remix van gedraaid zou worden, wat uiteindelijk niet gedaan is ? Hoop niet dat hij deze op zn album zet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de redenen waarom ik al maar minder en minder raw ben gaan luisteren. En waar ik vroeger deze podcast echt super dik vond, luister ik hem nu echt nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:28 
 
Hardtraxxer

Wat een takkeherrie zeg man man man, kan zat andere artiesten bedenken die hier wel een geslaagde remix van hadden kunnen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 21:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan dicht:
hardstyle-releases/ran-d-the-remix-ep-rough076-t61385.html
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks