Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Ran-D

Track(s): Ear Damage

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:06 
 

Deze vind ik dan weer wat minder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuker geweest als Adaro deze gemaakt had
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Was leuker geweest als Adaro deze gemaakt had

:lol:

Klinkt niet slecht in eerste opzicht, goede bak energie :)
Benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel benieuwd naar de HQ. Vind het toch niet heel slecht klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerst gehoor eerder naar een slecht uitgewerkte track van Regain. Is toch gewoon ouderwetse kick-screech zooi dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
gewoon ouderwetse kick-screech zooi dit


Precies, van Ran-D verwacht je iets meer... Niks mis met een beetje kick screech herrie, maar dit heeft helemaal niks dat het speciaal maakt (wat ik er nu van kan horen iig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.


Adaro moet zich enorm gekwetst voelen ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
pim0412 schreef:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.


Adaro moet zich enorm gekwetst voelen ja...

Dat zeg ik niet, wel dat het vreemd is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 09:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Heel benieuwd naar de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
DL22 schreef:
pim0412 schreef:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.


Adaro moet zich enorm gekwetst voelen ja...

Dat zeg ik niet, wel dat het vreemd is. :P


Je hebt gelijk Pim, ik dacht het ook direct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor een beetje 13/12, maar op een feest zal ik hier wel weer op gaan als een malle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 13:06 
 

Vind t wel ziek zo'n minder serieus maar kneiterhard nummer. Is leuke afwisseling voor in de setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je je track Ear Damage noemt als je zoveel samenwerkt met iemand die daar ontzettend veel last van heeft gehad. Niet dat het niet toepasselijk voor deze track is trouwens.

Hij vermeldt toch juist expliciet; ''Wear ear protection when listening to this track'', alleen maar positief lijkt mij. :P

TheCrazyDutch schreef:
Vind t wel ziek zo'n minder serieus maar kneiterhard nummer. Is leuke afwisseling voor in de setjes

Hier sluit ik me bij aan! Geen serieus nummer, eerder meer een tool voor in de sets. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is een bevestiging dat ik weg moet blijven bij alles dat met Ran-D of Adaro te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 17:40 
 
Hardtraxxer

Dit is inderdaad ear damage, manmanman...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2016 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is juist zo'n raw plaat die ik wel weer kan waarderen. :D Super dikke opbouw + drop :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2016 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Dit is inderdaad ear damage, manmanman...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2016 11:33 
 
Hardtraxxer

Hmm.. niet echt heel speciaal.. Weet me ook niet te pakken deze plaat.
Waarschijnlijk een nummer waarmee ze de sets mee kunnen afwisselen en opvullen die nog niet helemaal af is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2016 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal live best leuk klinken, maar Ran-D kan veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/djrandofficial/videos/10153791467062462/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Klonk goed op Intents, heerlijke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 11:09 
 
Hardtraxx Newbie

Je kan zeggen wat je wil maar dit ram materiaal 2.0 .

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 18:30 
 
Hardtraxxer

ik vind dit helemaal niets
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks