Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne melo hoor! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:10 
 
Hardtraxx Elite

wat is het verschil met de normale versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
wat is het verschil met de normale versie?


Break ingekort wat ik geloof ik las op zijn twitter paar dagen geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best vet plaatje, mooie melodie! Alleen die opgepitchte kick in de mid-intro is té lelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het anthem naar een paar keer luisteren toch erg leuk :$ Beyond Belief vond ik toch beter maar deze mag er ook zijn ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks