Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wel een dikke track verwacht van deze collab, maar dit valt echt tegen. Had naar mijn mening net zo goed een Ran-D soloplaat kunnen zijn, hoor geen (tot nauwelijks) invloegen van Digital Punk op het eerste gehoor. Ook is het weer de standaart Ran-D formule; Intro die tamelijk rustig is.. dan een break met vocalen die je in bijna iedere track terug hoort qua opbouw en stijl en volgensmij zijn het dezelfde effects als in Kings Of The Underground en dan een climax met melodie en dan in de 2e climax een andere melodie die ik overigens nog wel vet vind, maar het klinkt allemaal al zo achterhaald en dan een knallend outtro zoals in iedere track. Het klinkt erg saai en leeg naar mijn mening en door de hiervoor opgenoemde redenen erg achterhaald en niet vernieuwend... Nee dit doet me (nog) helemaal niks! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

saaie plaat, had netzo goed geen DP bij kunnen staan want hoor niks geen invloeden van hem terug, kicks zijn slap en vocals spreken met niet aan
saaie plaat moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de kicks nu slap te noemen, nee. Die kicks zijn kneiterhard, maar het is weer hetzelfde verhaaltje van Ran-D. Rauw introotje met vocals die aanstekelijk zijn, dan een break met wat meekrijsvocals en dan een soort anti, dan de melo terug laten komen en dan die outro met die lekkere maar o zo bekende screeches. Begrijp me niet verkeerd ik vind het wel een lekkere track, maar idd vernieuw je samplebox eens Ran-D. En DP, wat een grap dat ie erbij staat. Heeft hij met de muis alles aangeklikt wat Ran-D zei ofzo? Anders geen idee wat hij heeft toegevoegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Die kicks zijn kneiterhard.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de Ran-D kick echt wel hard hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 16:29 
 
Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Ik vind de Ran-D kick echt wel hard hoor ^^

nu breng je t als een mening, net als een feit ;)
over de track: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
jaron123 schreef:
Ik vind de Ran-D kick echt wel hard hoor ^^

nu breng je t als een mening, net als een feit ;)
over de track: :sleep:


Ja mierengeneuk, die andere dude zeg ook: De kicks zijn slap. maar prima goed opgelet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

KOTU-vocals, een halve anti-climax, Ran-D sounds.

:yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind Ran-D kicks meestal een beetje modderig ofzo, en plat. Ik weet niet ze spreken me niet echt aan. Maar kan wel zeker goed naar zijn tracks luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kicks met veel te veel distortion wat zorgt voor weinig bass... Jammer ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

had er ook meer van verwacht..
maar toch een dikke track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:51 
 

Kan ermee door, maar ook ik begin zijn huidige sounds een beetje zat te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:53 
 
Hardtraxx Addict

Standaar meuk, maar wat zijn hier de DP invloeden?
ik hoor het echt niet! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:05 
 
Hardtraxxer

Ja Ran-D stijltje herken je zo ie zo,maar het is gewoon te standaard. jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ran-D heeft me echt nog nooit kunnen boeien, ik heb helemaal niks met zijn stijl. Ik denk dat 't door zijn kenmerkende stijltje ook wel duidelijker is dat ie nu in herhaling valt, bij genoeg andere artiesten met een iets minder "unieke" stijl valt dit gewoon niet zo snel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:48 
 
Hardtraxx Addict

De intro vond ik wel nice, maar de melodie in de climax vond ik maar k*t, wanneer gaat hij nog is iets producen dat wél kwaliteit bevat en is een andere stem voor z'n vocals (bvb: zoals in Frightnight of Inner Child) gebruikt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:36 
 
Hardtraxxer

ik vind hem wel fijn alleen was mijn eerste gedachte: Hey dit is G4H :D en ik hoor totaal geen invloeden van digital punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind de 2e climax wel gaan opzich, klinkt wel vet als die kicks ietsje omlaag pitchen. Heb ook het gevoel dat dat het enige stukje is uit de track waar de invloed van DP naar voren komt. Maar al met al weer een 13 in een dozijn Ran-D plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:45 
 

Ik vind het echt een lekker nummer! Alleen die vocals klinken wat amateuristisch, ik hoor te goed dat dit door iemand is ingesproken die engels niet als moedertaal heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:18 
 
Hardtraxxer

derniels schreef:
hahahaa, ja wat heb jij gesnoven.

doet mij een beetje denken aan kings of the underground, niet heel speciaal dus


heeft inderdaad wel wat weg van kings of the underground en is ook vrij standaard..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:12 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer, vocals zijn wel wat matig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 00:19 
 
Hardtraxx Elite

Samenwerkingen van Digital Punk klinken altijd als solo tracks van degene waarmee hij samenwerkt vind ik >.<
Ik vind dit gewoon een Ran-D track.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks