heb wel het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat ie eindelijk gereleased word
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
S
Als deze in 2010 was uitgekomen was het zeker een top10 waard, echt een geweldig nummer vind ik dit
heb wel het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat ie eindelijk gereleased word
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Ran-D's beste plaat tot nu toe!

Dat Ran-D een held is mag duidelijk zijn. Niet z'n beste maar absoluut weer een meesterwerk 
Vind dit een van de zwakste tot nu toe van Ran-D
de vocals zuigen nogal en ook de climax is niet echt super, doe mij maar platen als Crossroads & Fanatics
de vocals zuigen nogal en ook de climax is niet echt super, doe mij maar platen als Crossroads & Fanatics
De vocalen zijn uit dit nummer en dat is niet iedereen zen muziek stijl, dus misschien verklaart dat waarom jullie het ongepast vinden. Ik vind het nummer veder wel goed, maar geen topper zoals de andere Ran-D releases van dit jaar!
The Game ft. Chris Brown - Better on the Otherside
View on YouTube
The Game ft. Chris Brown - Better on the Otherside
View on YouTube
Al heel veel geluisterd door zijn set bij Scantraxx Radio, super melodie, wel mindere track dan Fanatics.
-
MHardtraxxer
- last seen Apr 2022
Over Fanatics gesproken, wat gebeurd daarmee? Die is ook al een eeuwigheid klaar.katamaran wrote:Al heel veel geluisterd door zijn set bij Scantraxx Radio, super melodie, wel mindere track dan Fanatics.
Fanatics komt niet uit.Mocambo wrote:Over Fanatics gesproken, wat gebeurd daarmee? Die is ook al een eeuwigheid klaar.katamaran wrote:Al heel veel geluisterd door zijn set bij Scantraxx Radio, super melodie, wel mindere track dan Fanatics.
-
MHardtraxxer
- last seen Apr 2022
Dat is toch wel eigenlijk zwaar klotenKhadber wrote:Fanatics komt niet uit.Mocambo wrote:Over Fanatics gesproken, wat gebeurd daarmee? Die is ook al een eeuwigheid klaar.katamaran wrote:Al heel veel geluisterd door zijn set bij Scantraxx Radio, super melodie, wel mindere track dan Fanatics.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Vind 't wel wat hebben dat die dan alleen als DJ Tool wordt gebruikt.
Kun je het publiek op zich best goed mee opnaaien.
Kun je het publiek op zich best goed mee opnaaien.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Heeeeerlijke plaat dit!
Intro is ook heerlijk
Intro is ook heerlijk
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Bron? Ik las laatst een pm van Ran-D aan een lid hier waarin stond dat hij wel uitkwam.Khadber wrote:Fanatics komt niet uit.Mocambo wrote:Over Fanatics gesproken, wat gebeurd daarmee? Die is ook al een eeuwigheid klaar.katamaran wrote:Al heel veel geluisterd door zijn set bij Scantraxx Radio, super melodie, wel mindere track dan Fanatics.
Fanatics stond ook op de Decibel CD, maar volgens mij gaan ze die nog wel releasen.
Better on the Otherside is een lekker track maar ik had hem wel vaker gehoord maar weet niet
meer waar
haha! Van mij mogen ze hem releasen met Fanatics

Better on the Otherside is een lekker track maar ik had hem wel vaker gehoord maar weet niet
meer waar
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik vind deze preview beetje chaotisch klinken... moet hem vaker luisteren
Ik denk ook dat Fanatics nog wel gaat komen. Niet dat het van mij nog hoeft, heeft al veel te lang geduurd. Zelfde geld voor Better on the Otherside. Leuke track, niks speciaals. Maar het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang dat ik ze niet meer hoef.
Had ik al gezegd dat het lang duurt????
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Gisteren voor het eerst is de preview geluisterd, klinkt best vet moet ik zeggen 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
heerlijke energie straalt deze plaat uit 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Dus wanneer hij uitkomt gaan we hem niet terug vinden in een van je "Salmonday Mixjes" terug vinden?Gangsterdwerg wrote:Ik denk ook dat Fanatics nog wel gaat komen. Niet dat het van mij nog hoeft, heeft al veel te lang geduurd. Zelfde geld voor Better on the Otherside. Leuke track, niks speciaals. Maar het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang dat ik ze niet meer hoef.
Ik wil deze plaat heel graag, en ook al heel lang hebben...
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
ik vond en vind het goed vinden. 
Heerlijk nummer, komt wss met Untill We Meet Again
lekker nummer van hem maar deze is al zo lang bekent dat hij niet meer intressant 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
lol 5 maanden later nog niks.Pommer wrote:Als deze in 2010 was uitgekomen was het zeker een top10 waard, echt een geweldig nummer vind ik dit![]()