S
Artiest:Ran-D

Track(s): Better on the Otherside

Sample/video:
View on YouTube
:loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Als deze in 2010 was uitgekomen was het zeker een top10 waard, echt een geweldig nummer vind ik dit :loving:
heb wel het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat ie eindelijk gereleased word :woot:
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Ran-D's beste plaat tot nu toe! :yay: :drool:
Hardtraxxer
118 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Dat Ran-D een held is mag duidelijk zijn. Niet z'n beste maar absoluut weer een meesterwerk :clap:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Vind dit een van de zwakste tot nu toe van Ran-D
de vocals zuigen nogal en ook de climax is niet echt super, doe mij maar platen als Crossroads & Fanatics
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
De vocalen zijn uit dit nummer en dat is niet iedereen zen muziek stijl, dus misschien verklaart dat waarom jullie het ongepast vinden. Ik vind het nummer veder wel goed, maar geen topper zoals de andere Ran-D releases van dit jaar! :thumbup:

The Game ft. Chris Brown - Better on the Otherside

View on YouTube
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 15 days ago
:love:
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Al heel veel geluisterd door zijn set bij Scantraxx Radio, super melodie, wel mindere track dan Fanatics.
M
Hardtraxxer
last seen Apr 2022
katamaran wrote:Al heel veel geluisterd door zijn set bij Scantraxx Radio, super melodie, wel mindere track dan Fanatics.
Over Fanatics gesproken, wat gebeurd daarmee? Die is ook al een eeuwigheid klaar.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mocambo wrote:
katamaran wrote:Al heel veel geluisterd door zijn set bij Scantraxx Radio, super melodie, wel mindere track dan Fanatics.
Over Fanatics gesproken, wat gebeurd daarmee? Die is ook al een eeuwigheid klaar.
Fanatics komt niet uit.
M
Hardtraxxer
last seen Apr 2022
Khadber wrote:
Mocambo wrote:
Fanatics komt niet uit.
Dat is toch wel eigenlijk zwaar kloten :(
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Vind 't wel wat hebben dat die dan alleen als DJ Tool wordt gebruikt.
Kun je het publiek op zich best goed mee opnaaien. :P
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Heeeeerlijke plaat dit!
Intro is ook heerlijk
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Khadber wrote:
Mocambo wrote:
Fanatics komt niet uit.
Bron? Ik las laatst een pm van Ran-D aan een lid hier waarin stond dat hij wel uitkwam.
Hardtraxxer
53 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Fanatics stond ook op de Decibel CD, maar volgens mij gaan ze die nog wel releasen.
Better on the Otherside is een lekker track maar ik had hem wel vaker gehoord maar weet niet
meer waar :P haha! Van mij mogen ze hem releasen met Fanatics ;) :clap:
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Ik vind deze preview beetje chaotisch klinken... moet hem vaker luisteren
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Ik denk ook dat Fanatics nog wel gaat komen. Niet dat het van mij nog hoeft, heeft al veel te lang geduurd. Zelfde geld voor Better on the Otherside. Leuke track, niks speciaals. Maar het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang dat ik ze niet meer hoef.

Had ik al gezegd dat het lang duurt????
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Gisteren voor het eerst is de preview geluisterd, klinkt best vet moet ik zeggen ^^
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
heerlijke energie straalt deze plaat uit :thumbup:
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Gangsterdwerg wrote:Ik denk ook dat Fanatics nog wel gaat komen. Niet dat het van mij nog hoeft, heeft al veel te lang geduurd. Zelfde geld voor Better on the Otherside. Leuke track, niks speciaals. Maar het duurt allemaal zo verschrikkelijk lang dat ik ze niet meer hoef.

Had ik al gezegd dat het lang duurt????
Dus wanneer hij uitkomt gaan we hem niet terug vinden in een van je "Salmonday Mixjes" terug vinden? :P
Ik wil deze plaat heel graag, en ook al heel lang hebben...
M
Hardtraxxer
268 posts member since 2010
last seen Jun 2014
ik vond en vind het goed vinden. :clap:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Pfffff duurt veel te lang :(!
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Heerlijk nummer, komt wss met Untill We Meet Again
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
lekker nummer van hem maar deze is al zo lang bekent dat hij niet meer intressant :/
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Pommer wrote:Als deze in 2010 was uitgekomen was het zeker een top10 waard, echt een geweldig nummer vind ik dit :loving:
heb wel het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voordat ie eindelijk gereleased word :woot:
lol 5 maanden later nog niks.