Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Ran-D & B-Front

Track(s): The Message

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Deze heet The Message. Benieuwd naar HQ, die climax heeft een hele leuke sfeer naar mijn mening!
Heeft overigens stukken dezelfde vocals als Jason Payne - Never Perish. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Formule van de climax is ondertussen toch wel wat uitgemolken en die pitchkick in de intro is flink lelijk maar toch wel een plaatje met een lekkere drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat Ran-D erbij zit, ben die ondertussen wel wat beu
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:10 
 

Melodie in de climax is me op het eerste gehoor iets te onduidelijk. Voel er niet veel speciaals bij. Maar toch benieuwd naar de HQ, misschien dat het me dan emer doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoooooo deze was echt perfect! Wat een sfeer, wat een plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op het eerste gehoor een leuke combinatie in sound tussen B-front & Ran-D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track live. Vooral de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:04 
 
Hardtraxx Newbie

Haha mooi. Is een speech van Charlie Chaplin. Lekkere track maar vind de vocal beter klinken in plaatjes als deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat een track weer :drool:
Heb een filmpje gemaakt op Mysteryland, kwam niet echt voor de hardstyle dit keer. Maar ben wel even bij B-Front geweest.



Erg goede kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:12 
 
Hardtraxxer

Hoor helemaal niks van B-front.. Ran -D kicks + screeches
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Hoor helemaal niks van B-front.. Ran -D kicks + screeches

Ik dus wel, de koorzang bijvoorbeeld. Verder vind ik de sfeer van beiden goed mengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:57 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Snitch_MP schreef:
Hoor helemaal niks van B-front.. Ran -D kicks + screeches

Ik dus wel, de koorzang bijvoorbeeld. Verder vind ik de sfeer van beiden goed mengen.


Als de koorzang alles is, is dat een tegenvaller. Had hier wel meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat een track weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Die eerste climax is precies weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt ook weer erg dik, die synth is echt heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Die eerste climax is precies weg?


Lijkt er idd op, wat op Decibel de 2e climax was is hier nu als eerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:44 
 
Hardtraxx Elite

De synth gaat laatste stuk net iets te hoog.. klinkt nu echt zwaar geforceerd helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Qlown schreef:
Die eerste climax is precies weg?


Lijkt er idd op, wat op Decibel de 2e climax was is hier nu als eerste.

Jammer, vond die nogal vet. Tenzij er 2 versies komen waarin die eerste climax wel blijft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 20:06 
 

klinkt echt vet :loving: hoort alle goede elementen van bfront(lange uithalen, koor) zowel als die van ran-d(screeches) :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Fantastische combinatie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een parel! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo hallo, drive, of wat? :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:
Hoor helemaal niks van B-front.. Ran -D kicks + screeches


Melodie is typisch B-Front, die lange uithalen.

Hele dikke track dit!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks