Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Ran-D & B-Front

Track(s): Rebirth (Warface Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt tot nu toe gruwelijk! iets wat ik zelden heb bij Warface! Toch HQ even afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet gemaakt. Speciaal voor Rebirth natuurlijk, maar met de sounds die in deze track zitten kan Warface gerust een nieuw solo plaatje maken hoor ^^ Heb ik persoonlijk liever dan zo'n edit van Rebirth. Ben benieuwd of deze nog eens een free release krijgt dan

Analoxx schreef:
Klinkt tot nu toe gruwelijk! iets wat ik zelden heb bij Warface! Toch HQ even afwachten :)

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 09:41 
 
Hardtraxxer

Hahaha wat slecht :lol:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks