Related topics
- View the latest post: Alpha Twins & Ran-D @ X-Qlusive Holland - Neerlands Trots 2009
- View the latest post: Alpha Twins presents Ran-D & B-Front @ Qountdown 2008
- View the latest post: Ran-D & Alpha Twins - Say Yeah / Fright Night (A2REC009)
- View the latest post: Ran-D & Alpha² - The New Shit (Bass Chaserz Remix)
- View the latest post: Ran-D & Alpha2 - The New Shit (Bass Chaserz remix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Moa, een van de weinige dingen die ik hier uit op kan maken is dat je camera niet van al te hoge kwaliteit is 
Toch wel, helaas niet echt in het donker of met erg hard geluid..Sainen wrote:Moa, een van de weinige dingen die ik hier uit op kan maken is dat je camera niet van al te hoge kwaliteit is
-
M
Kan er nog niet echt over oordelen maar ben erg benieuwd naar deze 
Van wat ik kan horen klinkt ie lekker!
Nice, je hebt hem gefilmd 
Klinkt echt goed voor zover ik het kan horen!
Klinkt echt goed voor zover ik het kan horen!
klinkt echt fucking dik voor zover ik het goed kan horen! 
Ik was er ook bij en ik kan zeggen dat het zeer goed klonk! 
+1Nando wrote:Van wat ik kan horen klinkt ie lekker!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.
Zijn zat mensen die dit soort topics wel leuk vinden, dus kijk volgende keer dan gewoon nietSkedoedelefloeps wrote:Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Als ik Ran-D & Alpha Twins - The New Shit zie staan ben ik benieuwd en verwacht ik betere kwaliteit dan dit.Lars55 wrote:Zijn zat mensen die dit soort topics wel leuk vinden, dus kijk volgende keer dan gewoon nietSkedoedelefloeps wrote:Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.
Hier kan geen mens iets uit opmaken.
Dan moet jij je oren toch eens een keer goed laten uitspuitenSkedoedelefloeps wrote:Als ik Ran-D & Alpha Twins - The New Shit zie staan ben ik benieuwd en verwacht ik betere kwaliteit dan dit.Lars55 wrote:Zijn zat mensen die dit soort topics wel leuk vinden, dus kijk volgende keer dan gewoon nietSkedoedelefloeps wrote:Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik denk eerder dat er veel mensen zijn die denken oh Ran-D JA DAS ALTIJD GOED JEUJ!!!!
Je hoort hier bass, slechte kwalieit, je kan hier niks zeggen over het concept, de vocals, de melo's, de synths, kicks. Je kunt hier helemaal niks over kwijt en nog zijn er mensen die meteen zeggen dat het dik klinkt, voor zover ze kunnen horen. Met alle respect, maar je kunt hier helemaal niks over zeggen, de kwaliteit is te dramatisch daarvoor.
Je hoort hier bass, slechte kwalieit, je kan hier niks zeggen over het concept, de vocals, de melo's, de synths, kicks. Je kunt hier helemaal niks over kwijt en nog zijn er mensen die meteen zeggen dat het dik klinkt, voor zover ze kunnen horen. Met alle respect, maar je kunt hier helemaal niks over zeggen, de kwaliteit is te dramatisch daarvoor.
Ras Nederlander, je hoeft niet overal om te gaan zeiken hoor! :') Je krijgt door dit filmpje toch een beetje een inpressie van de melodie. En aanstaande zaterdag hoor je hem live. Als dit je niet bevalt kijk dan gewoon indd niet!Skedoedelefloeps wrote:Als ik Ran-D & Alpha Twins - The New Shit zie staan ben ik benieuwd en verwacht ik betere kwaliteit dan dit.Lars55 wrote:Zijn zat mensen die dit soort topics wel leuk vinden, dus kijk volgende keer dan gewoon nietSkedoedelefloeps wrote:Dit zijn echt nutteloze topics, mensen die zeggen hieruit iets op te kunnen maken zijn echt niet helemaal 100, je kan hier niks fatsoenlijks over zeggen.
Vocal: Are you ready for the new shit?! (onderandere)Skedoedelefloeps wrote:Ik denk eerder dat er veel mensen zijn die denken oh Ran-D JA DAS ALTIJD GOED JEUJ!!!!![]()
![]()
Melo : Dikke anti volgensmij
Zo moeilijk he, om hier wat uit op te maken.
Nou je kunt toch echt wel enigszins horen wat voor track dit is, en ik denk dat meesten daarop hun mening baserenSkedoedelefloeps wrote:Ik denk eerder dat er veel mensen zijn die denken oh Ran-D JA DAS ALTIJD GOED JEUJ!!!!![]()
![]()
@ Maximum: Ben jij zo'n gefrustreerde Belg die bij elke opmerking van een Nederlander moet gaan zeggen van typisch Nederlander altijd zeuren nooit tevreden, gierig blablabla?
Als sommigen van jullie Belgen niet zo zouden zeuren dan hadden jullie nu vast al wel een regering gehad
Ben zelf Nederlander, alsnog leuk geprobeert!KickinAzz wrote:Nou je kunt toch echt wel enigszins horen wat voor track dit is, en ik denk dat meesten daarop hun mening baserenSkedoedelefloeps wrote:Ik denk eerder dat er veel mensen zijn die denken oh Ran-D JA DAS ALTIJD GOED JEUJ!!!!![]()
![]()
Je hoort hier bass, slechte kwalieit, je kan hier niks zeggen over het concept, de vocals, de melo's, de synths, kicks. Je kunt hier helemaal niks over kwijt en nog zijn er mensen die meteen zeggen dat het dik klinkt, voor zover ze kunnen horen. Met alle respect, maar je kunt hier helemaal niks over zeggen, de kwaliteit is te dramatisch daarvoor.![]()
@ Maximum: Ben jij zo'n gefrustreerde Belg die bij elke opmerking van een Nederlander moet gaan zeggen van typisch Nederlander altijd zeuren nooit tevreden, gierig blablabla?
Als sommigen van jullie Belgen niet zo zouden zeuren dan hadden jullie nu vast al wel een regering gehad
Last edited by Maximum on 07 Feb 2011 12:53, edited 1 time in total.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik weet van tevoren idd dat het een filmpje is van dramatische kwaliteit
Ik heb niks te melden over het nummer, maar heb het gevoel dat, omdat er Ran-D staat, mensen automatisch maar zeggen oh zal wel goed zijn want Ran-d is tof. Je kunt hier helemaal niks over zeggen, je hoort een screech en heel veel gekraak, nou jippie kayee motherfucker!
Ik wacht lekker op een HQ preview, zo'n filmpje is gewoon nutteloos, je weet alleen dat er dus een Ran-D & Alpha Twins plaat is, maar je kunt er verder niks over zeggen.
Ik heb niks te melden over het nummer, maar heb het gevoel dat, omdat er Ran-D staat, mensen automatisch maar zeggen oh zal wel goed zijn want Ran-d is tof. Je kunt hier helemaal niks over zeggen, je hoort een screech en heel veel gekraak, nou jippie kayee motherfucker!
Ik wacht lekker op een HQ preview, zo'n filmpje is gewoon nutteloos, je weet alleen dat er dus een Ran-D & Alpha Twins plaat is, maar je kunt er verder niks over zeggen.
Dan zat ik er even naast, maar heb al vaker zulke opmerking gehoord van Belgen dus vandaar
Maarja laten we verder maar ontopic blijven en discussiëren over dit nummer, ipv de kwaliteit van de opname
Maarja laten we verder maar ontopic blijven en discussiëren over dit nummer, ipv de kwaliteit van de opname
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Valt weinig over het nummer te discussiërenKickinAzz wrote:Dan zat ik er even naast, maar heb al vaker zulke opmerking gehoord van Belgen dus vandaar![]()
Wil je het gewoon niet begrijpen en lekker dwars doen ofzo? Je krijgt er toch een lichte inpressie van, vocals, melo, anti of niet anti etc.. Sommige mensen vinden dat leuk en kunnen daar dan over verder speculeren, sommige mensen niet. Maar jij gaat hier weer over door zeuren en een probleem van niks maken. Dit zie ik wel vaken en word er nu een beetje moe van dus vandaar dat ik gewoon zeg, reageer er gewoon niet op als je het niks vind en wacht dan de HQ previeuw af. Wat is eigenlijk je doel? dat deze pagina voorlopig word gesloten, omdat jij te stom bent om iets uit een LQ filmpje op te maken?Skedoedelefloeps wrote:Ik weet van tevoren idd dat het een filmpje is van dramatische kwaliteit![]()
Nja, als je Ran-D ziet staan kan je zeggen dat het goed is bvb!Skedoedelefloeps wrote:Valt weinig over het nummer te discussiërenKickinAzz wrote:Dan zat ik er even naast, maar heb al vaker zulke opmerking gehoord van Belgen dus vandaar![]()