Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
klinkt opzich wel lekker maar niet echt geweldig ofzo
Damn.. De midintro was echt supervet, de gecutte vocals waren nog beter geplaatst dan in het origineel en die reverse bass is velen malen lekkerder dan die jump kicks. Maar na het stukje Coone remix, werden de kicks al minder. En daarna komt er een standaard melodietje met pitchkicks in plaats van de best wel geniale melodie in het origineel. 
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
maar jezus.. wat ramde DAT door op Summerfestival seg! Echt bruut. (vond ik dan persoonlijk)
Doe mij het origineel maar. Vind die kicks echt dik namelijk, al is de intro hier ook best goed.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
vet plaatje
!
*edit*
zat te ver in mn vorige post
*edit*
zat te ver in mn vorige post
Ik vind deze wel vet klinken, sowieso beter dan die plasticke kicks die Coone normaal maakt!
-
THardtraxxer
- 124 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
is zeker geen slechte remix door coone maar het origineel was echt zo vet dat deze toch een stuk minder is
Soo deze bouwt echt lekker op! Jammer dat er dan inderdaad weer zo'n typische Coone climax in zit.
Track is zo wel een stuk toegankelijker gemaakt, maar vind zelf het origineel toch een stuk lekkerder.
Track is zo wel een stuk toegankelijker gemaakt, maar vind zelf het origineel toch een stuk lekkerder.
ik ken het origineel niet, maar dit klinkt wel leuk 
Klinkt opzich nog best lekker die remix 
-
HHardtraxxer
- 55 posts member since 2011
- last seen Jan 2012
Klinkt zeker niet slecht deze remix!!
Precies. Mja probeer zo'n geniale climax maar te overtreffenLyst wrote:Damn.. De midintro was echt supervet, de gecutte vocals waren nog beter geplaatst dan in het origineel en die reverse bass is velen malen lekkerder dan die jump kicks. Maar na het stukje Coone remix, werden de kicks al minder. En daarna komt er een standaard melodietje met pitchkicks in plaats van de best wel geniale melodie in het origineel.
Echt vet! Die vocals passen zo heerlijk in deze track.
Geef mij de originele maar. Die melodie blijft zo vreselijk geweldig
Zet 'm meteen weer aan!
Van een fantastische track weer zo'n nikszeggende track gemaakt, good job damn 
-
SHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Nee, doe mij origineel maar, mis die originele lead sound in deze 
Daar zeg je me wat, die moet je gewoon laten voor wat ze zijndawasiknie wrote:Precies. Mja probeer zo'n geniale climax maar te overtreffenLyst wrote:Damn.. De midintro was echt supervet, de gecutte vocals waren nog beter geplaatst dan in het origineel en die reverse bass is velen malen lekkerder dan die jump kicks. Maar na het stukje Coone remix, werden de kicks al minder. En daarna komt er een standaard melodietje met pitchkicks in plaats van de best wel geniale melodie in het origineel.
Maar stiekem vind ik dit echt een leuk nummer
Zeker een van Coone z'n betere!
Zeg je ook alleen maar omdat Coone in de Hardtraxx filmpjes zei dat die de comments onder z'n tracks leest.dawasiknie wrote:Maar stiekem vind ik dit echt een leuk nummerZeker een van Coone z'n betere!
Wel erg ver gezocht!Dakpan wrote:Zeg je ook alleen maar omdat Coone in de Hardtraxx filmpjes zei dat die de comments onder z'n tracks leest.dawasiknie wrote:Maar stiekem vind ik dit echt een leuk nummerZeker een van Coone z'n betere!