Wel een leuk nummertje, maar niet echt bijzonder ofzo.
heb ook nog steeds mijn twijfels over z'n kicks
heb ook nog steeds mijn twijfels over z'n kicks
Ah gossieLyst wrote:Ik vind op de een of andere manier de Radical Redemption tracks altijd amateuristisch klinken, gewoon niet goed afgewerkt. Terwijl het idee achter de tracks best aardig is.
Geen hardcore, maar wel zo goed als hardcorekicks. Ik vind het iig heerlijkNando wrote:Best vette plaat. Vind de kicks nog niet geweldig, ben benieuwd hoe ze live uit de verf komen. We zullen het zien over 2 weekjes.Dit is imo geen hardcore trouwens, beetje overdreven allemaal.
Sorry, maar de enige overeenkomst buiten genre enzo, is het BPM. Qua stijl ed totaal niet._theon_ wrote:moest gelijk hieraan denken View on YouTube
evenals nog wat andere 'langzamere' hardcore platen.
Agreed. Het idee is wel leuk maar de uitvoering onder de maat.Lyst wrote:Tail loopt te lang door, daardoor verliezen de kicks vrijwel alle kracht en blijft er niet veel meer over dan de punch. Denk niet dat dit live echt hard gaat zijn, behalve dan voor de mensen die vinden dat de hoeveelheid bass de hardheid bepaald. Want bass zit er genoeg in.
Echt he, amateuristisch maakt geen bal uit, zo lang het maar hard is, toch jongens?Nando wrote:En het is ook logisch dat het nog wat amateuristisch klinkt lijkt me, hij is toch ook nog niet zo lang bezig?
DaaromZygoma wrote:Echt he, amateuristisch maakt geen bal uit, zo lang het maar hard is, toch jongens?Nando wrote:En het is ook logisch dat het nog wat amateuristisch klinkt lijkt me, hij is toch ook nog niet zo lang bezig?