ErikADG schreef:
TiMOTHYb schreef:
Er zitten hier ook een aantal mensen die meer feesten in een jaar hebben meegemaakt dan er weken in een jaar zitten. Hoe weet jij precies welke mensen er niet verder dan hun voordeur komen? En dan nog, iedereen heeft recht op z'n mening, zanik niet zo. Je bent zelf een bedtdtdtweter.
Kun je vrij snel zien aan de soort opmerkingen die ze onder sommige tracks zetten. Maar maakt verder niet uit ik wou het gewoon even kwijt.
Nou geloof me, ik bezoek vrij veel feesten, heb uiteraard ook al diverse RR optredens meegemaakt daarbij en ook tracks van hem door anderen gehoord... Feit is gewoon dat sommige tracks totaal niet uit de verf komen live... het gaat wel hard, maar het knalt niet zo lekker als het zou moeten in redelijk wat gevallen. Toch heeft hij ook erg fijne tracks en sowieso bevallen z'n sounds me wel, maar het kan allemaal nog wel wat beter.
Ik snap verder niet waarom ik uberhaupt op je inga, omdat ik vrijwel nooit tracks afzeik hier, maar jij zit mensen af te kraken met een argument wat in redelijk wat gevallen nergens op slaat.
Ontopic, kan nog moeilijk oordelen over deze track