Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 23:42 
 
Hardtraxxer

Artiest: Radical Redemption

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoor er helemaal niks van, alleen een zwaar erge ruis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan er ook weinig van maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 00:37 
 
Hardtraxxer

achja.. er zit tenminste bass in
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:49 
 
Hardtraxxer

Volgens mij is deze live heeeeeel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Dudejay schreef:
Volgens mij is deze live heeeeeel dik

en thuis heel dun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

ha-ha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict

nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot het album..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HomicideNL schreef:
achja.. er zit tenminste bass in

Want daar draait het om idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 14:03 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Dudejay schreef:
Volgens mij is deze live heeeeeel dik

en thuis heel dun.

hahaha. Ligt er natuurlijk aan wat je thuis hebt staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze ging echt kneiterhard afgelopen zaterdag in de Cherry Moon. Typische RR plaat, maar zen sound blijft me boeien. Ben enorm benieuwd naar dat album van hem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opnieuw zaad. Je hoort de overkill aan bass zelfs in dit filmpje al, en een kick die al eerder gebruikt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 19:18 
 
Donateur

Van deze ruis krijg ik tenminste kippevel! Z´n album kwam eind Januari begin Feb 2013 had ie gezegd op twitter tegen mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb echt een schijthekel aan mensen die hier op hardtraxx zitten en iedereen zijn tracks zitten af te kraken en alle livesets verneuken terwijl ze zelf nooit op een
feest zijn. Maakt niet uit welke plaat radicale van hem draait iedreen gaat altijd los. Maar zitten altijd paar van die zeikerdjes thuis die denken dat ze
het beter kunnen.
Moest er ff uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikADG schreef:
Ik heb echt een schijthekel aan mensen die hier op hardtraxx zitten en iedereen zijn tracks zitten af te kraken en alle livesets verneuken terwijl ze zelf nooit op een
feest zijn. Maakt niet uit welke plaat radicale van hem draait iedreen gaat altijd los. Maar zitten altijd paar van die zeikerdjes thuis die denken dat ze
het beter kunnen.
Moest er ff uit.

Jij hebt vast een leuk leven als je hardtraxx zo serieus neemt :)

Dus je moet op een feest zijn geweest om over tracks te mogen oordelen, of over livesets?

Oh ja, en ik zou je toetsenbord even na laten kijken, volgens mij zit je Enter vast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoppa, nummer zoveel. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Opnieuw zaad. Je hoort de overkill aan bass zelfs in dit filmpje al, en een kick die al eerder gebruikt is.


Ohja toen ik al die andere 10000 filmpjes met ruis hoorde dacht ik ook al die ruis komt me heel bekend voor.
En als zelfs de vocalen al zo erg ruisen zegt dat niks over de bass die te hard is. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:10 
 
Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
ErikADG schreef:
Ik heb echt een schijthekel aan mensen die hier op hardtraxx zitten en iedereen zijn tracks zitten af te kraken en alle livesets verneuken terwijl ze zelf nooit op een
feest zijn. Maakt niet uit welke plaat radicale van hem draait iedreen gaat altijd los. Maar zitten altijd paar van die zeikerdjes thuis die denken dat ze
het beter kunnen.
Moest er ff uit.

Jij hebt vast een leuk leven als je hardtraxx zo serieus neemt :)

Dus je moet op een feest zijn geweest om over tracks te mogen oordelen, of over livesets?

Oh ja, en ik zou je toetsenbord even na laten kijken, volgens mij zit je Enter vast ;)


Op een feest klinken sommige nummers altijd dikker en daar zijn uiteindelijk de nummers ook voor gemaakt. Verder neem ik hardtraxx niet echt zo serieus maar ik vind het nogal vaak voorbij komen daarom wou ik er even iets over kwijt. Ik denk niet dat ik alleen voor mezelf spreek maar zitten hier gewoon een aantal bedwetertjes op die niet verder komen dan hun eigen voordeur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zitten hier ook een aantal mensen die meer feesten in een jaar hebben meegemaakt dan er weken in een jaar zitten. Hoe weet jij precies welke mensen er niet verder dan hun voordeur komen? En dan nog, iedereen heeft recht op z'n mening, zanik niet zo. Je bent zelf een bedtdtdtweter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:15 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Er zitten hier ook een aantal mensen die meer feesten in een jaar hebben meegemaakt dan er weken in een jaar zitten. Hoe weet jij precies welke mensen er niet verder dan hun voordeur komen? En dan nog, iedereen heeft recht op z'n mening, zanik niet zo. Je bent zelf een bedtdtdtweter.


Kun je vrij snel zien aan de soort opmerkingen die ze onder sommige tracks zetten. Maar maakt verder niet uit ik wou het gewoon even kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikADG schreef:
TiMOTHYb schreef:
Er zitten hier ook een aantal mensen die meer feesten in een jaar hebben meegemaakt dan er weken in een jaar zitten. Hoe weet jij precies welke mensen er niet verder dan hun voordeur komen? En dan nog, iedereen heeft recht op z'n mening, zanik niet zo. Je bent zelf een bedtdtdtweter.


Kun je vrij snel zien aan de soort opmerkingen die ze onder sommige tracks zetten. Maar maakt verder niet uit ik wou het gewoon even kwijt.

Nou geloof me, ik bezoek vrij veel feesten, heb uiteraard ook al diverse RR optredens meegemaakt daarbij en ook tracks van hem door anderen gehoord... Feit is gewoon dat sommige tracks totaal niet uit de verf komen live... het gaat wel hard, maar het knalt niet zo lekker als het zou moeten in redelijk wat gevallen. Toch heeft hij ook erg fijne tracks en sowieso bevallen z'n sounds me wel, maar het kan allemaal nog wel wat beter.

Ik snap verder niet waarom ik uberhaupt op je inga, omdat ik vrijwel nooit tracks afzeik hier, maar jij zit mensen af te kraken met een argument wat in redelijk wat gevallen nergens op slaat.

Ontopic, kan nog moeilijk oordelen over deze track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Elexz schreef:
Opnieuw zaad. Je hoort de overkill aan bass zelfs in dit filmpje al, en een kick die al eerder gebruikt is.


Ohja toen ik al die andere 10000 filmpjes met ruis hoorde dacht ik ook al die ruis komt me heel bekend voor.
En als zelfs de vocalen al zo erg ruisen zegt dat niks over de bass die te hard is. -.-

Je hoort gewoon overduidelijk een RR kick die hij al meerdere malen eerder gebruikt heeft hoor, o.a. in zijn eerste karige album. Ik ga niet de moeite nemen de tracks op te zoeken, simpelweg omdat ik zijn muziek echt niet aan kan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wow wat erg :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wow wat erg :corn:

Erg is anders. Meer teleurstellend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, altijd al zo'n ruis track willen hebben :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks