pim0412 schreef:
Dopaminer schreef:
wat is er gebeurt met dit nummer? was toch wel klein beetje benieuwd naar dit nr in HQ. ook nooit live gehoord
Wat mij betreft mag ie deze links laten liggen. Zijn recentere producties klinken vele malen interessanter, en de vocalen hiervan zijn gewoonweg tenenkrommend. Deze is inderdaad ook vrijwel zeker met Nolz zo te horen.
Eens, maar dacht dat Nolz met een album bezig was, dus als dat daadwerkelijk zo is, zal hij hem toch afmaken. Hopelijk past hij hem nog een stuk aan.
Hij slaat wel een beetje door met de zelfverheerlijkingsvocals, maar niets is vetter dan duizenden mensen die je naam elke keer scanderen etc, dus vanuit dat oogpunt snap ik hem ook wel weer.