Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2014 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Radical Redemption

Track(s): TBA (Army Of The Radical)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:52 
 
Hardtraxx Addict

Van het gene dat ik hoor, vind ik er nog niet veel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 12:56 
 
Hardtraxx Newbie

ft. Mc Nolz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''Army of the Radical'' :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

ErikADG schreef:
ft. Mc Nolz?


Dacht ik ook aan inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
''Army of the Radical'' :sick:


Ugh, net zo irritant als 'Unleashed Soldiers' en zoals G4H 'Gangsterz'...

Plaatje wil ik wel een HQ van horen, kan nu niet echt oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
chas1n schreef:
''Army of the Radical'' :sick:


Ugh, net zo irritant als 'Unleashed Soldiers' en zoals G4H 'Gangsterz'...

Plaatje wil ik wel een HQ van horen, kan nu niet echt oordelen.


Voor hoever ik het zo hoor klinken de kicks/kickrolls wel lekker alleen net als reacties hier boven zal het waarschijnlijk met MC Nolz zijn niet alleen vanwege de stem die ik hoor, maar ook beetje door de vocals (niet lullig bedoeld) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocalen vind ik echt naar. "I will be the leader of the army of the radical." Klinkt niet, 2x of the achter elkaar.
En het is sws beetje overdreven. Dont fuk with the radical was nog leuk. Maar nu vind ik het beetje jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel vet als je iets hebt gecreƫerd en dat er dan duizenden mensen zijn die dat helemaal geweldig vinden. Ik zou daar ook gewoon lekker gebruik van maken en mensen mijn naam laten scanderen.

Nummer is verder niet heel verschillend van de rest wat hij allemaal produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 20:59 
 
Hardtraxxer

34:25

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2014 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klinkt allemaal zooo hetzelfde :/ ook deze plaat geen uitzondering daarop...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 04:35 
 
Hardtraxxer

wat is er gebeurt met dit nummer? was toch wel klein beetje benieuwd naar dit nr in HQ. ook nooit live gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://instagram.com/p/zxVLpcmhkr/?taken-by=radicalredemption

Hier vraagt hij om dingen naar hem te sturen die te maken hebben met fan van hem zijn. Denk dat hij met die foto's iets gaat doen voor dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsof het niet erger kan, is dit dus waarschijnlijk de zoveelste zelfverheerlijkingstrack van Radical Redemption. Tuurlijk, ik snap best dat sommige mensen van aandacht houden. Maar hij slaat door >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draait hem nog wel eens hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dopaminer schreef:
wat is er gebeurt met dit nummer? was toch wel klein beetje benieuwd naar dit nr in HQ. ook nooit live gehoord

Wat mij betreft mag ie deze links laten liggen. Zijn recentere producties klinken vele malen interessanter, en de vocalen hiervan zijn gewoonweg tenenkrommend. Deze is inderdaad ook vrijwel zeker met Nolz zo te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Dopaminer schreef:
wat is er gebeurt met dit nummer? was toch wel klein beetje benieuwd naar dit nr in HQ. ook nooit live gehoord

Wat mij betreft mag ie deze links laten liggen. Zijn recentere producties klinken vele malen interessanter, en de vocalen hiervan zijn gewoonweg tenenkrommend. Deze is inderdaad ook vrijwel zeker met Nolz zo te horen.


Eens, maar dacht dat Nolz met een album bezig was, dus als dat daadwerkelijk zo is, zal hij hem toch afmaken. Hopelijk past hij hem nog een stuk aan.

Hij slaat wel een beetje door met de zelfverheerlijkingsvocals, maar niets is vetter dan duizenden mensen die je naam elke keer scanderen etc, dus vanuit dat oogpunt snap ik hem ook wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 12:43 
 
Hardtraxx Addict

RadicelArmy schreef:
maar niets is vetter dan duizenden mensen die je naam elke keer scanderen etc, dus vanuit dat oogpunt snap ik hem ook wel weer.


Heeft ie dat nog nodig dan na al die nummers waarin zichzelf "benoemd"? :/ Net als vaak die Minus Militia tracks. Verder vind ik de track niet zo bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CiRiXxX schreef:
RadicelArmy schreef:
maar niets is vetter dan duizenden mensen die je naam elke keer scanderen etc, dus vanuit dat oogpunt snap ik hem ook wel weer.


Heeft ie dat nog nodig dan na al die nummers waarin zichzelf "benoemd"? :/ Net als vaak die Minus Militia tracks. Verder vind ik de track niet zo bijzonder


Nee, in mijn ogen heeft hij dat niet meer nodig, maar hij zal het wel vet vinden dat zijn naam elke keer gescandeerd wordt, dus gaat hij dit in nog meer tracks verwerken. Als hij dat vet vindt, moet hij dat lekker doen. Je maakt als producer tenslotte wat jij vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrij onrealistisch beeld over producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 14:07 
 

Het wordt pas vervelend als je meerdere tracks van hem achter elkaar luisterd, anders valt het niet zo op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Het wordt pas vervelend als je meerdere tracks van hem achter elkaar luisterd, anders valt het niet zo op.


Inderdaad, 1 track boeit me niet maar als je een liveset van Radical bijwoont en hij draait in totaal 4/5 tracks waarin zijn naam voorkomt vind ik het even iets teveel van het goede.

Heeft niets met Radical zelf te maken, dit zal ik met elke artiest hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 15:42 
 
Hardtraxx Addict

Wanneer word deze eindelijk free weggegeven, kzag RR erover praten op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Wanneer word deze eindelijk free weggegeven, kzag RR erover praten op facebook.


Gaat denk ik niks mee gebeuren. Volgens mij was hij niet tevreden over deze track (correct me if Im wrong).
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks