Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat hij wat experimenteert, maar vind het echt totaal niet klinken. Rest van de plaat is wel best tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:32 
 
Hardtraxx Elite

Lekker!! Track klinkt goed, lekkere sounds! Had wel een dikke kick verwacht en denk ook dat dat beter in deze track past, maar vind hem zo ook niet verkeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie en sfeer eromheen klinkt wel lekker, maar de kicks klinken echt nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:36 
 
Hardtraxx Elite

Leuke plaat, kick kan ik wel aan wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kicks?! Dat is toch helemaal uit.

Claps met een tail is de nieuwe hype. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat jammer van de kicks, anders was het een heerlijke plaat geweest!
Alles klinkt heerlijk verder! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben zeker de enige die wel kan leven met de kicks! :) De track zelf zit ook wel lekker in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem ondertussen al best vet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soort van net-niet reverse? Vind die soort snare(? of wat je het kan noemen) achter elke kick wel vet gedaan. Melodie, opbouw, sfeer is allemaal niets mis mee.

Edit: Nu paar keer geluisterd, staat toch wel bovenaan met God's Child en AF :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

Heeeeeeeel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-Sfeer
-kicks ja kicks .

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks komen niet helemaal door, misschien doordat ze zo diep klinken dat ze op de achtergrond zitten. Sounds er om heen zijn weer goed.

Niet zo'n harde plaat als altijd van hem, maar zeker niet een plaat die ik bijv. onder mainstream zou rekenen. Leuk plaatje voor het begin van een wat hardere set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Snap niet dat iedereen negatief is. Misschien niet voor op een feest bedoeld maar klinkt wel lekker apart.


Sorry hoor, maar als Frontliner met een plaat aan komt zetten met een hele rare kick eronder (nieuwe-tracks-hs/frontliner-ft-nikkita-planning-my-escape-t32616-50.html) is er een en al gehaat, maar als Radical Redemption met (naar mijn idee) een kut kick aan komt zetten is het opeeens 'lekker appart'.

Ik vind er totaal geen kracht in zitten en een gemiddelde leek die met FL aan de slag gaat kan al iets energieker maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 23:43 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Kettingzaag schreef:
Snap niet dat iedereen negatief is. Misschien niet voor op een feest bedoeld maar klinkt wel lekker apart.


Sorry hoor, maar als Frontliner met een plaat aan komt zetten met een hele rare kick eronder (nieuwe-tracks-hs/frontliner-ft-nikkita-planning-my-escape-t32616-50.html) is er een en al gehaat, maar als Radical Redemption met (naar mijn idee) een kut kick aan komt zetten is het opeeens 'lekker appart'.

Ik vind er totaal geen kracht in zitten en een gemiddelde leek die met FL aan de slag gaat kan al iets energieker maken...


Heb je goed op de eerste pagina gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Sorry hoor, maar als Frontliner met een plaat aan komt zetten met een hele rare kick eronder is er een en al gehaat, maar als Radical Redemption met (naar mijn idee) een kut kick aan komt zetten is het opeeens 'lekker appart'.


Zal wel komen doordat de rest van die Frontliner track kut is en de rest van deze RR track top is.

En dit
Millard Fillmore schreef:
Heb je goed op de eerste pagina gekeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

2 teleurstellingen. 1 deze kicks en 2 hij moet Brutal 3.0 weer helemaal gaan opbouwen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 00:38 
 
Hardtraxxer

Didn't see that coming.. Kicks zijn totaal niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 09:48 
 
Hardtraxx Elite

Ik had eerlijk gezegd wel wat lompers in gedachten toen ik de titel 'Salvation' las.
Kan de track wel waarderen, lekker vaag zoals iemand al zei.
Ik bedoel; platen als Assquake komen ook niet volledig tot zijn recht door je speakertjes thuis (professioneel spul niet meegerekend).
Denk dat deze plaat live nog best wel vet kan zijn, aan de sfeer ligt dat in ieder geval niet.
Ben dus zeer benieuwd hoe deze live is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel apart dit. Die kick komt niet echt lekker door. Vind dit de minste tot nu toe. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

de sfeer is echt dik maar de rest :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd of hij dit werkelijk draaien gaat, want normaal hoor je nooit echt iets heel wazigs (van anderen) in z'n setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:34 
 
Hardtraxx Elite

:lol: :lol:³
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sounds die in deze track gebruikt worden vind ik gaaf klinken. Maar van dit soort kicks kan ik gewoon niet genieten, zit gewoon té weinig kracht achter. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel slechte kicks, jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker appart nummertje, wil deze een keer live horen :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks