Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dat weet je niet. Dat kan je verwachten, maar dat weet je niet.


Misschien weet ik wel meer dan jij denkt. Dat kan je raden, maar dat weet je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:02 
 
Hardtraxxer

DL22 schreef:
patrickjeb schreef:
Dat weet je niet. Dat kan je verwachten, maar dat weet je niet.


Misschien weet ik wel meer dan jij denkt. Dat kan je raden, maar dat weet je niet.


Dat weet ik wel zeker van niet! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Twijfel tussen Delete en Radical morgen :(

Ik ook. Delete de laatste tijd al best vaak gezien. Radical wilde ik op Decibel al naartoe gaan, maar die tent was zo vol dat ik ben weggelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
bloemkool schreef:
Twijfel tussen Delete en Radical morgen :(

Ik ook. Delete de laatste tijd al best vaak gezien. Radical wilde ik op Decibel al naartoe gaan, maar die tent was zo vol dat ik ben weggelopen.



Heb ik ook, laatste keer radical was met hardbass, maar delete die afsluit...
(op decibel blademasterz gekozen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 21:27 
 

Chroman schreef:
bloemkool schreef:
Twijfel tussen Delete en Radical morgen :(

Ik ook. Delete de laatste tijd al best vaak gezien. Radical wilde ik op Decibel al naartoe gaan, maar die tent was zo vol dat ik ben weggelopen.

Precies t zelfde hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
yowan schreef:
En daarnaast weten we de tracklist van z'n album nog niet eens ;)


Bij deze:

1. Radical Redemption – Army of the Radical (?)
2. Radical Redemption – Injustice & Pain
3. Radical Redemption – Piece of Shit
4. Radical Redemption – Wash Away
5. Noisecontrollers – Sanctum (Radical Redemption remix
6. Radical Redemption – Funfair of Madness
7. Radical Redemption – Brutal 5.0
8. Radical Redemption – Die Bitch
9. Radical Redemption & Frequencerz – Death Metal
10. Radical Redemption & Crypsis – Heal & Raise
11. Radical Redemption – Hard Bass Tribute
(Radical Redemption – Decibel tool)
(Radical Redemption – Dominator Tool)
12. Radical Redemption – Judge Me
13. Radical redemption & Digital Punk (Ft. MC Alee) – Retaliate with Hate
14. Radical Redemption – Suicide Bassline
15. Radical Redemption – Cross of Blood
16. Radical Redemption & Outbreak – With Me
17. Radical Redemption – East Side Connection
18. Radical Redemption – Mad Man (ft. MC Nolz)
19. Radical Redemption – The Lord
20. Act of Rage – Criminal (Radical Redemption remix)
21. Radical Redemption – Watch Yourself (The Pitcher remix)
22. Radical Redemption ft Angerfist - Masters of The Great Conspiracy
23. Radical Redemption ft Frontliner – (TBA)?
24. Radical Redemption - It's My Way
25. Radical Redemption - Big boys[/quote]

Dit is de officiële tracklist?[/quote]

En de collab met Act of rage dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 11:19 
 

tourtje schreef:
Bij deze:


Check de vorige pagina anders ff ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
tourtje schreef:
Bij deze:


Check de vorige pagina anders ff ;)


Hij kennie quote, want er staat nog een vraag van hem onder. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:37 
 

Lenny schreef:
Kiloknaller schreef:
tourtje schreef:
Bij deze:


Check de vorige pagina anders ff ;)


Hij kennie quote, want er staat nog een vraag van hem onder. :P


Ah ik zie het xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tourtje schreef:
En de collab met Act of rage dan?


Het is een lijst van platen die op dat moment bekend waren. De collab met Hard Driver staat er ook nog niet tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Heel vette tribute! Ook geweldig om hem zo los te zien gaan op 0:26 en 3:05. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Heel vette tribute! Ook geweldig om hem zo los te zien gaan op 0:26 en 3:05. :worship:


Precies dit. Erg geslaagde tribute :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 22:50 
 
Hardtraxx Elite

Wauw wat vet!!!! Pure kippenvel bij deze tribute! Deze mag van mij zeker op het album, sterker nog ik hoop het heel erg dat hij deze op het album zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
yowan schreef:
omdat misschien zijn inspiratie op is om een eigen track te maken.


Ik vind dat je hier de plank volledig mis slaat.. Ik vind zelfs dat hij in een ontzettend lange creatieve flow zit als ik z'n tracks luister van nu en een tijd terug :x ^^ En daarnaast weten we de tracklist van z'n album nog niet eens ;)

Ik doelde er meer op dat die tools (QBase, Decibel, Dominator en Hardbass) geen eigen thema hebben, in tegenstelling tot al zijn andere tracks.
Vervolgens had ik niet verwacht dat radical nog met zoveel nieuwe tracks zou komen op Q Base, ik dacht dat het album al wel een beetje klaar was. Dom want het duurt nog ruim 2 maanden.

Maargoed, mijn opmerking over zijn inspiratie ging absoluut niet over zijn tracks waar hij nu en vroeger mee kwam, enkel alleen over die tools.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks