Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Tjah, ga maar is een album zitten maken van ongeveer 16 verschillende nummers. Bij mij zou de inspiratie toch een keer op zijn. Ik zit er in ieder geval niet mee, vind die kick echt heerlijk :thumbsup:

Dan moeten er minder nummers opkomen als je niet 16 verschillende nummers kan maken.
Die kick is ook heerlijk, maar dat is het zelfde als met the record breaking die vonden heel veel ook heerlijk maar als die te vaak word gebruikt ben je er zo zat van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:26 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt een beeeeeetje inspiratieloos na One By One, maar alsnog vind ik dit weer een dijk van een plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Vond One by One zijn sterkste track tot nu toe, jammer dat hij nu hetzelfde trucje doet maar dan in een slechter jasje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Mr Lellebel schreef:
Geen zak aan.

Goede review. Ik ben het wel met u eens.

Mooi.

Millard Fillmore schreef:
Basshunterzz schreef:
Tjah, ga maar is een album zitten maken van ongeveer 16 verschillende nummers. Bij mij zou de inspiratie toch een keer op zijn. Ik zit er in ieder geval niet mee, vind die kick echt heerlijk :thumbsup:


Slecht argument, als je zoiets van tevoren weet moet je geen album maken.

Eens, dan heb je op het gegeven moment dus zoiets van ''ik moet 16 tracks op mijn album hebben, laat ik maar wat maken''
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 08:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze kick/pattern is zo gruwelijk en uniek dat ik me er nog niet aan stoor dat hij het een tweede keer heeft gebruikt, aangezien One by One ook gewoon hard gaat live vertrouw ik erop dat deze dat ook doet. Alleen hij moet er nu geen sport van maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:15 
 
Hardtraxxer

Weer zo een ubersaaie melodie en kicks die me echt niks doen..
Het niveau van Daylight anthem, Darkness is calling en Black Demon is ver te zoeken (qua kicks dan vooral)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeg je nou? Kicks juist superdik hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 10:53 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zeg je nou? Kicks juist superdik hier.

Moet je t verschil live eens horen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar heeft hij deze gedraaid dan? Kan me niet herinneren dat ik deze heb gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:16 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Waar heeft hij deze gedraaid dan? Kan me niet herinneren dat ik deze heb gehoord?

Zelfde kicks als one by one en dat vind ik ook niks en ik twijfel of ik deze op intents heb gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze heeft hij niet gedraaid hoor volgens mij, One by One wel en die ging juist ziek. Hele vette kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Deze heeft hij niet gedraaid hoor volgens mij, One by One wel en die ging juist ziek. Hele vette kicks.

Heeft die wel gedraaid op Emporium, dacht eerst aan een remix van one by one met lyrics erdoorheen, maar dat was deze :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

One By One nog gehoord op Fantasy. Holy. Shit. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Killeroxxx schreef:
TiMOTHYb schreef:
Deze heeft hij niet gedraaid hoor volgens mij, One by One wel en die ging juist ziek. Hele vette kicks.

Heeft die wel gedraaid op Emporium, dacht eerst aan een remix van one by one met lyrics erdoorheen, maar dat was deze :thumbsup:

Op intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 12:16 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
juist ziek. Hele vette kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Millard Fillmore schreef:
Basshunterzz schreef:
Tjah, ga maar is een album zitten maken van ongeveer 16 verschillende nummers. Bij mij zou de inspiratie toch een keer op zijn. Ik zit er in ieder geval niet mee, vind die kick echt heerlijk :thumbsup:


Slecht argument, als je zoiets van tevoren weet moet je geen album maken.

Eens, dan heb je op het gegeven moment dus zoiets van ''ik moet 16 tracks op mijn album hebben, laat ik maar wat maken''


Ik bedoel ermee dat het dan niet gek is dat er een keer un track tussenzit die wat van de andere weg heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 13:56 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
One By One nog gehoord op Fantasy. Holy. Shit. :bomb:

Ja echt he! En dat om half 2 's middags, heerlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Dat hij wel effe opschiet met het releasen van zun album, straks komt het album uit en kan ik die nummers al niet meer horen omdat ze overplayed zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Killeroxxx schreef:
TiMOTHYb schreef:
Deze heeft hij niet gedraaid hoor volgens mij, One by One wel en die ging juist ziek. Hele vette kicks.

Heeft die wel gedraaid op Emporium, dacht eerst aan een remix van one by one met lyrics erdoorheen, maar dat was deze :thumbsup:

Nee deze is ook door hem gedraaid op Emporium. Tartaros draaide m die middag trouwens ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nee sorry, doet me niks.
Teveel geklooi met prostitute vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 20:14 
 

Klinkt live dus serieus voor geen meter :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 09:46 
 

bloemkool schreef:
Klinkt live dus serieus echt fokking dik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Dat hij wel effe opschiet met het releasen van zun album, straks komt het album uit en kan ik die nummers al niet meer horen omdat ze overplayed zijn


aan jou om ze te luisteren ja of nee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Klinkt live dus serieus voor geen meter :/


Jij hebt zeker bloemkooloren?? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 18:53 
 

Brainweavers schreef:
bloemkool schreef:
Klinkt live dus serieus voor geen meter :/


Jij hebt zeker bloemkooloren?? xd



HAHAHHAHAHAHA! Nee.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks