Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:32 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Sasha F

Track(s): Dark world

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmmm geloof dat ik deze gemist heb gister.

maar het klinkt wederom heerlijk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 18:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt eerder naar een Machine track !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook The Machine vs RR, dus denk niet dat dit het een Crypsis track is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:56 
 
Hardtraxx Addict

Niet verwacht dat deze track van Sasha F was :p.
Maar wat klinkt dit bruut! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 10:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zo te horen 1 van de eerste tracks van sasha f die mij echt aan spreekt. Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt veel belovend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Zal wel door the machine geproduceert zijn. Aangezien hij tegen iemand op ht had gezegd dat the machine weer voor hem ging producen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Zal wel door the machine geproduceert zijn. Aangezien hij tegen iemand op ht had gezegd dat the machine weer voor hem ging producen

Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Wout1997 schreef:
Zal wel door the machine geproduceert zijn. Aangezien hij tegen iemand op ht had gezegd dat the machine weer voor hem ging producen

Wat? :lol:

The Machine heeft toch voor Sasha F geproduceert ?
Correct me if im wrong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Jurheinen schreef:
Wout1997 schreef:
Zal wel door the machine geproduceert zijn. Aangezien hij tegen iemand op ht had gezegd dat the machine weer voor hem ging producen

Wat? :lol:

The Machine heeft toch voor Sasha F geproduceert ?
Correct me if im wrong :P

Owh dat klopt wel, maar dat het nu weer gebeurd is is niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

ow, ik dacht dat iemand anders/hij zelf een tijdje produceerde ipv the machine ;)
Ik geloof je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die eerste climax klinkt heel bruut! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pff flink kippevel momentje hier, klinkt veelbelovend dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.twitmusic.com/djsashaf/songs ... to-the-max
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:36 
 
Hardtraxxer

Asylum schreef:
http://www.twitmusic.com/djsashaf/songs/sasha-f-raw-to-the-max


Zet er dan tenminste ook even bij vanaf wanneer... >.<

vanaf 24;52
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Asylum schreef:
http://www.twitmusic.com/djsashaf/songs/sasha-f-raw-to-the-max



:worship: :worship: :worship:

Verdomme wat een heerlijke climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer van de pitch kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:30 
 
Hardtraxx Addict

HQ!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oooeff wat een dikke energieke climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
oooeff wat een dikke energieke climax :drool:


Dit. Kicks klinken naar m'n mening wel wat slapjes :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt heel dik, wat een drive ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:28 
 
Hardtraxxer

Dit bevalt me wel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een dikke track dit.

Die sounds klinken nog steeds als The Machine trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker korte kicks in de intro. Break duurt me eigenlijk iets te lang, maar de anti is heerlijk. :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks